yena89 skrev 2011-05-07 06:47:22 följande:
mmmhhh Cola ferraris <3 Sen älskar jag surt godis. Annars är jag mer ett fan av naturgudis (det salta) och chips mm :P Choklad mår jag illa av efter 2-3 bitar, samma med godis. Men tänk att man ändå stoppat i sig flera hundra gram av det....
Annars är jag deppig, men mensen är på ingång och jag känner mig som vanligt fet o ful bara för man e uppsvullen av allt vatten. Jag kan seriöst gå upp 5kg en vecka innan och inte tappa allt förrn en vecka efter.
Sen tror jag min våg är sönder. Igår visade den 99 och idag 95. I förrgår hade den 92 och nån dag före hade den 99 igen och så till o med 85 -.- Får nog slänga den, blir ju bara deppis. Men ska till Ikea, får kanske köpa deras våg för 39:- där...Just nu vet jag inte alls vad jag väger men får försöka vara positiv och tänke att det är typ 93 (exkl mensvatten)
BLÄÄ!!!
Nu tänker man tillbaka på allt fusk och jag blir så jädrans förbannad jag vill fan kasta mig ut genom fönstret. Fast det ska jag inte göra för jag bor på femta våningen >.<
Man känner iaf att, hade jag inte fuskat hade jag kunnat nått min delmål på 80kg nu....men nä, äckliga jag ska sitta och trycka i mig en jävla pizza som man int ens njuter av.
Nä nu blir det skärpning!!
Jag vet att det blir fusk när Semlan fyller år. Då har vi sagt att vi ska äta kinamat och dricka vin. Mmen sen tillkom det även mjukglass, MAX med deras Hit Fries, massa mjölmat från LIDL, chips, godis, söta spritdrycker.....
Men tror jag skipper grejerna från Lidl, godiset och så köper jag bara en sån liiiten påse ugnsbakade chips.
Så det blir bara Kinamat, mjukglass, spritkväll med vin, öl och söta drinkar och sen MAX. Det känns lagom iaf och så är det sånt jag tycker är GOTT!
Dagen innan o efter kanske man bara ska leva på protein o gränsaker? Blir det bra?
Sen ska jag bannemej inte fuska mera och OM den där gubben äntligen ringer och säger att jag fått jobbet så ska jag även skaffa mig ett sim-kort, alltså sånt man kan simma med, inte till telefonen, och börja med simningen igen, och så träna PIlates varannan dag = 3 dagar i veckan.
Låter det bra eller? :(
Ny väg verkar vara väldigt bra idé, all konstig kolhydratsfylld mat och godis verkar vara en sämre idé