**Den stora feta LCHF-tråden**
Nya bilder på min kropp på bloggen idag, och även min nya vikt!
Nya bilder på min kropp på bloggen idag, och även min nya vikt!
Hjälp! Jag mår verkligen inte bra. trött o seg i hjärnan... har ju ätit LCHF i 7 veckor o har mått kanon hittills.. så varför kommer det här nu?
Vad bra det gick att citera från mobilen, haha! Skriver igen: har inte fuskat men minskat kolhydraterna till nästan noll, kanske därför jag e slö i huvudet? Bör jag i så fall öka igen? Idag har jag ätit 3g kolisar...
Jo, jag får i min lagom med fett. Har alltid kokosfett i kaffet (även om jag blir kanon dålig i magen av det) så det blir nog 1-1,5msk bara där. Sen ere ju fett i äggmjölken som jag oxå har i kaffet. Så jag kan inte förstå! har mått så här hela veckan.
Får styra upp det här lite. Det enda kosttillskott jag har hemma är ACO gravid, kan jag ta sånna? Ska hålla mig på minst 10g kolisar om dan o se om jag mår bättre då. Tänker iaf inte sluta med lchf, jag vet hur bra jag mår när det fungerar bra!
www.aftonbladet.se/debatt/article14737719.ab
Jag blir mörkrädd!!! Hur kan man få publicera en artikel med så jävla mycket skit i?? Nu ska jag skriva ett blogginlägg som svar på deras spridning av falsk propaganda!
Nya kroppsmått på bloggen idag! Glad tjej!! (senare ska jag även väga mig)