**Den stora feta LCHF-tråden**
Ni som telatten, brygger ni bara vanligt te eller? Som med kaffelatten?
Ni som telatten, brygger ni bara vanligt te eller? Som med kaffelatten?
Fru J - matrevolution absolut!!! Osaltat smör helt slut på
iCA Munkebäck, Willys Gamlestan och Willys Partille! Helt sjukt ju. Olika kedjor dessutom!
Jag känner mig lite misslyckad... Hoppas på pepp.
Saken e den att jag inte går ner. Jag har stått still nu i 3 veckor. Går ju inte upp heller och träningen börjar ge synliga resultat så jag är inte missnöjd med kroppen heller egentligen men skulle ju ner till ca 66 och jag har fortfarande 5.5 kilo kvar.
Åker till USA om ca 9 veckor o vill vara SNYGG som aldrig förr! var väldigt gravid sist jag var hemma o nu SKA jag fan visa att man kan vara i grymmeform trots att man e småbarns mamma.
Vad ska jag göra?!?
Ska jag testa 80/80/20 eller va? Tycker det känns som jävligt lite mat bara?
Å andra sidan står jag mig bra på äggmjölkslatte så jag kanske kan ta det till lunch oxå før att hålla nere kolisarna o allt annat? Eller? Vad är smartast?
Tänker ju oxå som så att då jag tränar kan jag ju inte gärna svälta kroppen för då når jag ju aldrig de resultat jag vill ha och jag har heller ingen kust att tokdeffa...
Tips?!? Hjälp snälla!
Southern Belle - jag ska över på jobb. Plåta barnporträtt etc. Mina gamla hoods är SF Bay area. :)
Jag åt just 9 kräftor, en halv krabba och tre ägghalvor med grädd/pepparot/kaviar röra samt löjromssås med cremefraiche...
2 bärs på det, bär och grädde.
Dåligt? Fan det e ju fredag o jag har vabbat hele dan...
Ja den där frasen "öl är flytande bröd" vet väl alla om... Börjar kännas lite överspelad kan jag känna. Vem fattar inte att öl är dåligt liksom, det är ju knappast bra i nåt sammanhang som har med bra kosthållning att göra, men det är bra "jag af" du har huvet på skaft!
Fuuuuck!
Jag ser ut som en val. Hoppas verkligen detta försvinner efter mensen.
Blir andra mensen efter bebis o det var väldigt vad kroppen är annorlunda vid mens nu. Usch! Evighetspryl på kuppen.
Hoppas skiten e över snart annars tänker jag banne mig bli gravid igen bara før att slippa! :( mhu!