**Den stora feta LCHF-tråden**

(och kan inte förstå hur man frivilligt kan äta donkens - ja, skosulor - eller BKs sotiga burgare

Jag gjorde pones igen igår och hade också i ett extra ägg och bara 1 tsk bakpulver och det funkade jättebra!
Jag har mått illa sedan i lördags nu och är dålig i magen och det brukar jag inte vara. Jag tror inte det är magsjuka men vi får väl se om det går över snart. Jag har ätit lite mat och mycket pones på sistone så det kanske kan ha med det att göra, för mycket fibrer kanske?
En positiv sak som jag absolut ger LCHF cred för är att jag inte haft fotsvamp på ett tag! Jag har stora problem på en av mina fötter, även om jag använder salvor och puder kommer svampen tillbaka hela tiden. Men imorse tänkte jag på att det var länge sedan jag behövde smörja! Om man inte äter socker/kolhydrater och jäst kanske svampen inte har nåt att leva av he, he.Tidigare har jag aldrig varit svampfri så länge men nu har jag ätit LCHF utan avbrott sedan september 2010.
Jag skriver visst bara om godsaker när jag skriver... Men jag är inne i en experimenterarperiod just nu. Jag säger bara kanelbullepones!
LCHF från mitt kök
Jag är så avundsjuk på er som minskar mest över magen. Min mage är alltid stor, även när jag har varit smal... Min ben och rumpan däremot försvinner först så jag ser ut som en kottegubbe ungefär... Tänk om man kunde få bestämma var fettet skulle försvinna. Eftersom jag har stor mage tycker jag ju att det är mycket snyggare med stor rumpa och kraftiga lår. Men man får försöka vara glad över det man har och jag får väl försöka framhäva mina snygga ben istället !