**Den stora feta LCHF-tråden**
Vägde 65 innan jul, idag 68. Mål ett är att väga 65kg den 20/1. Sen SKA jag ned på 60kg innan vår utlandsresa den 15/6
Vägde 65 innan jul, idag 68. Mål ett är att väga 65kg den 20/1. Sen SKA jag ned på 60kg innan vår utlandsresa den 15/6
Slutmål är 58kg.
Lokesmammi: fin du är!!
2013 ska bli året jag äntligen trivs i min kropp! Ska ned på 58kg och ska satsa mer på mig själv, satsa på må-bra saker! Har redan bokat en weekendresa med en tjejkompis, en treveckors resa till Alanya med familjen och jag och sambon har planerat hemligt giftermål under sommaren. mycket roligt i år!!
sen får vi se om nästa vinter bjuder på beslut om tredje barn eller ej......
Gått ned 1,5kg sen nyårsafton! Bra ett kilo kvar till startvikt innan jul det var värt att unna sig hela julen- men nu är jag så vansinnigt pepp att verkligen pressa mig denna våren! Ska komma igång med löpningen igen, måndag- nu har jag sagt det och har er att stå till svars inför om jag inte gör det.....
Har kört mejerifritt en vecka, inget hände. Lade till grekisk youghurt till frukost igår och en lchf chokladbit- imorse hade jag tappat 1,5kg!!!! Nån som har en idé om vad som just hände?!
Kom just på att jag gått en mil senaste tre dagarna.. Kanske är det det? Nu ska jag snöra på mig skorna och gå ut igen- har 7km till jobbet och gick 4km imorse. Skulle helst börja styrketräna- men börjar såhär och hoppas på resultat!!
har varit osynlig ett tag, men har kämpat på och är bara några kilo från min målvikt. Mår superbra och känner mig riktigt slank
jag har utvecklat MBC och det låter inte så gott, men är jättegott! Man håller sig mätt lätt fram till lunch (jag kör den ibland både till frukost och lunch) och enkel att göra.
Vispa ett ägg (sambon tar två) med en skvätt grädde, en halv tesked vaniljpulver och en liten skvätt kakao. Sätt även i 1-2msk kokosfett. Vispa det lite krämigt.
Häll upp i ett latte-glas och häll på kaffe. MUMS! mättar väääldigt bra och var det som fick igång min viktminskning efter att ha vart på en platå i tre månader.
förrsten, nyfiken bara varför skulle det bara fiunka med kebabsallad när de andra äter pizza? kan du inte ta med det fast de äter lasagne? *förvirrad*