**Den stora feta LCHF-tråden**
Så jag tror din kropp trivs nu, det du kan göra är att antingen acceptera det och älska din kropp eller så får du bli strikt. Köra med att räkna kalorier, äta mindre fett. Och framförallt, börja träna om du inte redan gör det. Men då kan ju vågen visa fel om du bygger muskler. Varför fokusera på vågen? Titta i spegeln och kolla om du är nöjd? Ta måttband? Vågen är djävulens påfund ;) (säger hon som väger sig 5 gånger om dagen hahha)
Jag tränar ganska mycket och äter ju därför ganska mycket oxå så att räkna kalorier känns som det enda jag kan göra egentligen... Men det är ju så JÄVLA TRÅKIGT! :))
Jag blir inte mätt lika fort längre men det verkar iof gå hand i hand med mensens ankomst varje månad så det går ju över...
Fattar inte riktigt ändå doc. Jag körde hela förra veckan på äggmjölkslatte till frulle, bantarbiff med bea till lunch och vanlig LCHF middag med sambon på kvällen.
Gick inte ner nåt men inte heller upp...
Som du säger, jag får väl gilla kroppen som den är och köra på med träningen. Det är ju ändå så att kroppen formas fortare när jag äter så här än annars så jag får väl se det som att jag formar om den.,..
jaja, jag mår ju bra och det är huvudsaken men det är nåt med det där förbenade 70 strecket. Jag vill under det!