• Spana

**Den stora feta LCHF-tråden**

har varit så duktig tycker jag, men igår kom godissuget! Åt några bitar och nu sitter jag här och jag är så jäkla sugen på godis!!

Brukar inte ha några problem med suget faktiskt. Även om jag fuskar ibland är det inte det så farligt sug. Men idag är det för jävligt!

• Spana
    stjierna skrev 2012-09-18 19:19:17 följande:
    Mitt godissug (lösgodis!!) är också helt bortom kontroll ikväll...

skönt att höra att man inte är ensam om detta jävulska sug!! Skrikandes
  • Spana

cloettas sockerfria mörka choklad..Är den lika ok som vanlig mörk? Eller bättre/sämre?

• Spana
    Spana skrev 2012-09-27 21:33:19 följande:
    cloettas sockerfria mörka choklad..Är den lika ok som vanlig mörk? Eller bättre/sämre?

nån som vet??  Skrattande
  • Spana
    Ninis skrev 2012-09-28 08:48:57 följande:

Nej, men du kan ju läsa på innehållsförteckningen så får du svaret

hehe. jo det kan jag göra. Har inte båda hemma så jag kan jämföra. Därför slängde jag in frågan här Skrattande Får bli en annan gång! Ingen panik direkt..
  • Spana
    spökplumpen skrev 2012-09-28 09:40:38 följande:
    Idag hade jag ny lägsta notering! 62,8 kg, minus 15,3 kg! Fan vad härligt det är att komma ner på en ny siffra!

Åh, grattis!! Vad kul när det händer nåt på vågen!

Här känns det som om det är stilla... :/ Har nog gått ner lite, men nog fan går det trögt.
    7 kg på fyra månader!! Pinsamt långsamt, men så fuskar jag på helgerna också..haha    

Hejja dig iaf!! 
  • Spana
    spökplumpen skrev 2012-09-28 09:52:57 följande:

7 kg är ju jättebra, grattis! Livet är till för att njutas och i det långa loppet tror jag du mår bättre av att njuta lite extra på helgerna och att vikten tar lite längre tid på sig. Jag dricker vin varje helg, men jag ser det aldrig som ett fusk.

Tack så mycket!

Egentligen är jag jätteglad! Men så läser man hur duktiga ni är här inne, då känns det inte lika bra. Men som du säger, man måste njuta lite. Jag hade lagt av för länge sen annars Skrattande

Tre kg kvar till mitt andra del mål.. Då har jag gått ner 10 kg. Det blir ganska snart hoppas jag! :)   
  • Spana

såg ett kort på mig från i våras. 7 kg sen.

Jag ser skillnad!! Glad 

• Spana

går  trögt för mig..

Är duktig i veckorna, men helgen blir det fel.. Äter bra mat, men slinker ner chips och godis. 

Började på 85,6 kg. Ligger idag på 78,3 kg.

Är nöjd, men det har gått seeegt pga fusk periodvis. Men samtidigt är det så jag orkar med. Började med detta i Maj. La av helt under sommaren, och satte igång igen till augusti.

Sakta men säkert, men aj aj vad jag fuskar.. Skäms       

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**