Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag har nog kommit till en platå nu för nu har jag gått upp ett kilo fasen jag äter som jag ska. Kommer såklart kämpa på men det känns lite trist att gå upp när man sköter sej.
    Sen å andra sidan väger jag mej för ofta, men inte varje dag längre. På tisdag har det gått fyra veckor och det r tisdagar som räknas

• ollebulle86

Gladskit: svårt att inte fokusera på vikten när man har så stor övervikt som jag har.
    Jag mår väl ganska bra på detta, men har fått ett jäkla problem med halsbränna. Det kan jag dock stå ut med.
    Sötsuget har ju försvunnit en hel del oxå och det är ju bra, men senaste dagarna har jag varit så jäkla sugen på allt jag inte får äta.

Jag kommer kämpa på för jag ser egentligen ingen anledning till att inte göra det, men visst vill man att det ska hända saker hela tiden på vågen oxå. Helst inte plus då som nu

• ollebulle86

Boost: inte länge, men ligger ju på ett kilo plus. Det är väl det som är det störiga. Hade jag bara stått still hade jag nog inte brytt mej så mycket.

• ollebulle86

Boost: ja jag kör på ett tag till på samma sätt och släpper det inte får jag absolut se över vad jag stoppar i mej. Jag äter ju inga jättemängder eller så, men det kan ju vara för mycket ändå.
    Kan ju oxå vara att det stått mer i kroppen precis när jag vägt mej och att det släpper.
    Har känt mej mer uppsvullen senaste dagarna, vet inte vad det är som gör det.
    Jag har inte fuskat nått alls när jag kört.

• ollebulle86

Nu har jag gjort glass. Smakade lite på smeten, eller vad man ska kalla det, och det smakade lite konstigt med färskost smaken så får nog dra ner på det om jag ska göra det fler gånger.

• ollebulle86

Postis: nej jag gjorde felet och tog Philadelphia och fattade i efterhand att det var nog inte det som var tänkt, trög som jag är eftersom det i de flesta andra recepten stått att man ska ha färskost typ som Philadelphia så tog jag det nu oxå, det var iiiingen hit.
    Mängden färskost som skulle vara i var 300g i alla fall.

• ollebulle86

Postis: det gäller ju att inte göra fel som jag det var phiadelphia smaken som förstörde det hela.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**