**Den stora feta LCHF-tråden**
Linda5: blir inte ost dålig i värmen? Iofs gäller det ju inte så många timmar. Annars är ju ost bra. Och ölkorv
Känns som det kommer bli mycket snacks-aktigt de dagarna jag jobbar
Linda5: blir inte ost dålig i värmen? Iofs gäller det ju inte så många timmar. Annars är ju ost bra. Och ölkorv
Känns som det kommer bli mycket snacks-aktigt de dagarna jag jobbar
Chicky01: jo jag gillar när osten blivit lite mjuk i värmen, men är ändå rädd att den blir dålig blir den det på 4 timmar typ?
Tack för alla förslag och tips
Får ta en runda i affären imorgon innan jag ska iväg. Ska bli spännande!
Postis: det är ju mitt i köpcentret och inte i en butik, utan en disk typ. Jag vet inte om de inte har det men jag utgår ifrån det.
Postis: eftersom jag inte har börjat än så vet jag faktiskt inte. Får nog den infon imorgon.
tessen: jag har oxå hållt på i 2 veckor och jag har gått ner ca 4,5 kg (gått upp senaste dagarna pga mens). Började på 98,5 kg och väger ungefär 94 kg nu. Är oxå 168 cm
tessen: mina portioner varierar rätt mycket. Jag äter oftast tre gånger om dagen: frukost, lunch och middag. Ibland frukost, mellanmål och middag. Till frukost kan jag äta tex en burk makrill med en tesked majonäs, eller en omelett på två ägg, lite grädde och ost. Lunch är oftast rester från dagen innan. Mängd är svårt att säga, en-två dl kanske, inte en jätte portion i alla fall. Till middag äter jag lite mer än till lunch.
Än så länge har jag inte fuskat, eller det beror på hur man ser det. Ätit mörk choklad vid två tillfällen. Det är ju ok, men ändå inte.
Gud vilket sig då! Inte lätt att försöka dämpa sötsug med icke söta saker.
Småäter lite mer nu bara för det, dock bara saker som är ok
Sasao: var hittar man en sådan? lär bra i alla fall.
Nu verkar det ha släppt igen. Igår vägde jag 94,4 och idag 93,8