**Den stora feta LCHF-tråden**
men jag undrar nu; har ni något tips på en bra inköpslista på vad man bör ha hemma till lchf kost när man ska sätta igång?
:D
http://utlandsmamman.blogg.se/2011/march/lchf-sant-jag-alltid-har-hemma.html
Samma här magen funkar som en klocka på LCHF perfekta korvar varje morgon Frukosten består nästan alltid av ett glas fjällfil med rejält med krossade linfrön och några russin, kanske lite kolisar i överkant men det får jag ta vill ha det på morgonen och linfröna håller ordning på bajseriet..
Nu ska testas bountychoklad ngn som kan säga bu eller bä om den har fikabesök på ingående så tänkte göra ett alternativ till det obligatoriska vetebrödet som gästerna och barnen får..
Lchf håller på att bli riktigt stort här på Åland
En restaurang har lchf-lunch varje dag och hade dessutom en helkväll med föreläsning och buffe om Lchf för några veckor sedan.
Dessutom har tydligen Litsfeldt bosatt sig här, så jag hoppas på någon föreläsning snart av honom
Godmorgon tjejer.
Börjar dagen med en äggsmör med salt, så himla gott.
Inget jag någonsin skulle kommit på att äta om det inte varit för den här tråden, men otroligt smarrigt faktiskt
Vilken dag!
Har ju barnen på ett slags dagis 9-12 och åkte iväg och hämtade dem och sen raka spåret hem. Jag var alltså borta i ca 30 mins och kom hem till världens översvämning i köket!
Så resten av dagen gick åt till fastighetsskötare, rörmokare, och hyresvärd men nu är det fixat. Dock har ju köket varit ockuperat hela eftermiddagen så jag har inte kunnat göra nåt där alls, så det får bli varma mackor ikväll på lembas, makrill och massa ost.
Det är vid sådana här tillfällen man är glad över att bo i hyresrätt