**Den stora feta LCHF-tråden**
God jul på er!
Inget fusk faktiskt, har inte varit sugen. Ätit alldeles för mycket dock... Men gott är det! Älska julbord, nästan allt är ju ok!
God jul på er!
Inget fusk faktiskt, har inte varit sugen. Ätit alldeles för mycket dock... Men gott är det! Älska julbord, nästan allt är ju ok!
Usch, varför känner jag mig som en heffaklump när mensen är i antågande?! Drygt...
Ninis: hur gör du din sockerlag?! Mojitos är ngt jag saknat enormt mycket nämligen...
Tack Ninis!
Jag älskar ugnsbakad lax med getosttäcke, det är en röra på getost, Philadelphia, crème fraîche och hackade soltorkade tomater. Dragon kryddar jag med. God sallad till, mums! :)
Lite för ingående fråga kanske, men har er mens påverkats av denna livsstil? Jag har inte haft någon på typ 2 månader nu. Och nej, är inte med barn, tog ett test förra månaden. Det borde inte ha med lchf att göra eftersom jag levt såhär sedan i februari nu, men det är ändå lite skumt.
Ok, min brukade också vara punktlig, på timmen. Men, det är ju tur att man hittar NÅGOT negativt med lchf, hade varit alldeles för perfekt annars ju! ;)
Tack för era svar angående mensen! Trots att den uteblir så slipper jag inte uppblåstheten, 2 kg upp denna v... Grr...
Linda5: önskar jag hade din inställning, minsta lilla kilo och jag blir helknäckt..
WendyW: måste fråga; vad är Burpees?
Pajen lät riktigt delikat!!
Hmm, någon som har erfarenhet av hemorrojder? Har förstått att fiberfattig kost kan äventyra tarmtrafiken... Något som nog hänt i mitt fall.. Säger ett högljutt AAAAAJJJ!! och tuggar i mig en morot.. :(