• TomMon

**Den stora feta LCHF-tråden**

God jul på er!

Inget fusk faktiskt, har inte varit sugen. Ätit alldeles för mycket dock... Men gott är det! Älska julbord, nästan allt är ju ok!

• TomMon

Usch, varför känner jag mig som en heffaklump när mensen är i antågande?! Drygt...

Ninis: hur gör du din sockerlag?! Mojitos är ngt jag saknat enormt mycket nämligen...

• TomMon

Jag älskar ugnsbakad lax med getosttäcke, det är en röra på getost, Philadelphia, crème fraîche och hackade soltorkade tomater. Dragon kryddar jag med. God sallad till, mums! :)

• TomMon

Lite för ingående fråga kanske, men har er mens påverkats av denna livsstil? Jag har inte haft någon på typ 2 månader nu. Och nej, är inte med barn, tog ett test förra månaden. Det borde inte ha med lchf att göra eftersom jag levt såhär sedan i februari nu, men det är ändå lite skumt.

• TomMon

Ok, min brukade också vara punktlig, på timmen. Men, det är ju tur att man hittar NÅGOT negativt med lchf, hade varit alldeles för perfekt annars ju! ;)

• TomMon

Tack för era svar angående mensen! Trots att den uteblir så slipper jag inte uppblåstheten, 2 kg upp denna v... Grr...

• TomMon

Linda5: önskar jag hade din inställning, minsta lilla kilo och jag blir helknäckt..

• TomMon

Hmm, någon som har erfarenhet av hemorrojder? Har förstått att fiberfattig kost kan äventyra tarmtrafiken... Något som nog hänt i mitt fall.. Säger ett högljutt AAAAAJJJ!! och tuggar i mig en morot.. :(

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**