• TomMon

**Den stora feta LCHF-tråden**

Min dag:
    Frukost kl 8.30: turkisk yoghurt med blåbär, kaffe med vispgrädde.
    Lunch kl 12: rester bestående av pastasås och gröna bönor.
    Fika vid 15: kaffe med grädde.
    Middag kl 17: kyckling och sallad med bl a fetaost.

Är nöjd med dagen men misstänker att den innehåller för lite fett.

• TomMon

Jag äter mejeriprodukter, förutom mjölk då. En stor hink turkisk yoghurt räcker till 3 frukostar, och en stor vispgrädde räcker till en veckas kaffekonsumtion! :)

• TomMon

Jag är 173 cm och väger 56 kg. Mitt mål var 60 kg, startade på 65. Nu har viktnedgången avstannat, vilket jag är jätteglad över.

• TomMon

Ninis: ja, det gick nästan FÖR långt ner, det trodde jag inte det skulle göra. Jag äter mest lchf för att må bra i magen och vara pigg, men det var trevligt att bli av med lite daller kring midjan, som vägrade försvinna trots all träning!

• TomMon

Ja jag har nog rätt hög förbränning tror jag. Mannen tycker också att min förbrukning av turkisk yoghurt är extrem, men det är ju sååå gott!! :)

• TomMon

Millifjor: jag äter 2 finncrisp med ägg och majonnäs till lunch om det inte finns något annat alternativ, funkar för mig!

• TomMon

LokesMammi: är i samma sits, tycker ibland det är svårt att veta hur man håller sig där man vill vara kilomässigt.

• TomMon

Jag är storkonsument av turkisk yoghurt och blåbär till frukost, det känns som att äta efterrätt, lyx! :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**