• Spana

jaha. här sitter man nu.. Sugen som fan på nåt gott.

Tror jag ska vispa lite grädde o pluppa ner några hallon o små bitar av mörk choklad..

• Spana

Ställde mig på vågen idag. Efter att ha stått still länge nu då jag har fuskat på helgerna har jag tagit tag i det.. Jag började i maj förra året.

Vågen stod då på 85,6 kg.

Sakta har det gått, mycket fusk, men idag visade vågen: 75,9kg. 

Blev så himla glad!! Tre ynka hekto ifrån 10kg! Solig Inte så mycket för er duktiga, men för mig är det massor. Trodde inte det om mig.        

• Spana
    Tessa606 skrev 2013-02-16 14:49:32 följande:

Va kul!!

ja, tack så mycket!! Glad
  • Spana
    P i a skrev 2013-02-16 15:09:45 följande:

Jag har precis tappat tio kilo sen i maj, sååå skönt! :) grattis! :)

Jasså, du med?! :)

Visst är det en underbar känsla? Nu gör det plötsligt inte så mycket att det tagit tid.. Men visst, några kilon kvar har man ju..

Grattis själv!! :)  

• Spana
    Godis för själen skrev 2013-02-18 20:52:37 följande:
    Gått ner 6 kilo sen 6 januari med lchf metoden... Följ gärna mig på http:// godisforsjalen.blogg.se :) ska dock ner 30 till ;)

Fin blogg! :)
  • Spana

Kan ni ge mig ert bästa godis/kak recept på lchf-vis? 

Vill äta nåt gott i helgen, troligtvis kommer varken mannen eller barnen äta, så helst ingen kladdkaka eller annat större bakverk.

Utan mer plock-saker.. Glad

• Spana

Tack snälla ni för era tips!!

Är mer sugen på nått sött.. Har tyvärr förätit mig på ostchips och mår illa av bara tanken på dem :(  Men Bounty, chokladbollar etc... njaaa, då blir jag gladare.. hehe 

• Spana

Ante94: Tack snälla för tipset! Lutar nog faktiskt åt det.. Lite gott med lite plock.. 

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**