Ellaria skrev 2012-07-07 10:58:58 följande:
Nuuu har det hänt! 79.1 på vågen imorse! Jag har inte sedan jag kan minnas vägt såhär lite. För 10 år sen, när jag var 13, vägde jag 80.
Jag är skitglad men jag har ett liiiitet problem. Det syns inte! Eller, folk säger att det syns men jag tittar mig själv i spegeln och ser exakt lika stor ut som jag gjorde när jag vägde 104. Det enda som blivit smalare så jag kan se det är runt bysten och jag kan ju knappast ha tappat 25 kg bara där. Är det jag som inbillar mig eller?
Som tillägg för nykomlingar; jag har nått 25 kg på ett halvår (och lite till) utan att vara superstrikt (förutom de tre första månaderna) och utan periodisk fasta och warrior diet och massa sånt. Det går, men kanske inte för alla. Första tre månaderna var jag som sagt rätt strikt, åt inte ens nötter, och började träna flera gånger i veckan. Numera har jag inte tid att träna så mycket så det blir bara ett spinningpass på söndagarna och jag äter både nötter, bär, mjölkprodukter, LCHF-bröd och finncrisp men självklart inga andra kolhydratsbovar.
Åh vad duktig du är!! Är grymt avis!!