**Den stora feta LCHF-tråden**
Fördelen med lchf är att det där med mål om dagen brukar ge sig självt. Man äter när man är hungrig och slutar när man är mätt. I början blir det oftast fler mål och sedan minskar det oftast av sig självt.
Fördelen med lchf är att det där med mål om dagen brukar ge sig självt. Man äter när man är hungrig och slutar när man är mätt. I början blir det oftast fler mål och sedan minskar det oftast av sig självt.
En annan undran, ska man ange nick eller så för att släppas in eller släpps alla som söker in?
Det går ju att göra slutna grupper här på FL också ifall man vill ha en bildtråd som bara medlemmar i gruppen kan se. Alla kör ju som sagt inte med fb.
Låter som du har omställningsbesvär. Har du "råd" med en knäcke och mår bättre av den så låt den hänga med ett tag tills illamåendet känns bättre.
Jag dras med skallebank. Vet inet om det är efter fusk och att jag nu skärpt till mig eller om jag håller på att bli förkyld som båda kottarna är. 1 åringen har gnällt, pipplat, gråtigt och bara varit allmänt jobbig idag Inget vidare med huvudvärk. Till råga på allt deklarerade mannen vid lunch att han skulle ut och bygga när han kom hem. Tjolahopp att vara med gnällischbebisen. Funderar på att byta, jag kan gå ut och bygga och han kan ta barn och hushåll
Kruxet är att jag inte kan bygga så som det ska vara men jag kan lägga om plattor
Jag kommer i mina gamla smala jeans som jag hade innan graviditeten med barn nummer två det vill säga 10 år sedan! De sitter som en smäck. *glad* Storlek vete sjutton men de har varit för små i dryga 9 år så jag är glad oavsett märkning.
Vågen står fortfarande still här, men den rör sig ju inte uppåt heller som tur är. Jag fortsätter äta som vanligt och på kläderna märker jag fortfarande skillnad mot för någon månad sedan och då har jag ändå stått still viktmässigt i över en månad.
Dessutom blev jag nyligen kallad normalviktig under ett samtal, det var inte igår kan jag säga då jag varit "lite rund" i många år.