jeng skrev 2011-06-13 20:09:01 följande:
Jag fick nyss värsta dåndimpen då jag frös och drog om mig min tröja! Det slog mig att den här tröjan har jag haft rktigt tajt om magen!! Tog foton och la på facebook för er som har mig som vän där.. HELT SJUKT! Varför kan inte hjärnan förstå hur många kilon som egentligen har försvunnit??? Klart att jag vet att det är skillnad, men det känns mer i stil med att förut var jeansen knappt acceptabla och nu glappardom lite, men det här är ju verkligen absurdt! Så synd att man saknar riktiga före-bilder från när man startade för ett år sen! 23 kg borta och ikväll ska jag vara STOLT!

23 kg är riktigt mycket!!!!
Men visst är de där aha-upplevelserna underbara! Jag har en hoodtröja som jag knappt fick igen för 6 mån sedan, nu hänger den tom lite och jag har "bara! 7-8 kg som jag gått ner.... För att inte tala om mina jeansshorts som jag nog får donera till maken för de hänger som en säck!
Nu har jag gått 3 kvällar på raken (3,6 km) och idag gick jag även till babycaféet, iofs bara 1,2 km enkel väg men jag har uppförsbacke hela vägen hem OCH knuffar barnvagn med 12 kg Knubbsäl

Jag hoppas inte kvällens frossande i tacos ger utslag på vikten imorgon, räknade lite och hamnar på 30 gr kolhydrater idag...