**Den stora feta LCHF-tråden**
Ang sötning av bountys så sötade jag inte alls.. kokosmjölken var söt nog för mig ;)
Ang sötning av bountys så sötade jag inte alls.. kokosmjölken var söt nog för mig ;)
Jag har aldrig set kokosolja på mitt ICA Maxi.. Däremot har dom kokosfett MED smak, men inte utan. Men den är tokdyr på Maxi och jag köper ju min 400 grams för 62 kr på Life, så jag håller mig till den ;)
Någon som testat kokossocker??
jag måst göra lite bountybollar igen, det var längesen jag hade dom nu (innan påsk!) och dom är ju rena hälsokuren..!
Alltså, jag har problem.. När jag ätit strikt LCHF (det var likadant förra gången) några dagar så slutar jag helt att vara hungrig och när jag blir hungrig o väl äter så räcker typ tre tuggor mat för att jag ska bli mätt.. Hur fan ska jag då lyckas få i mig tillräckligt med fett och protein när jag verkligen är MÄTT efter bara några tuggor?
Jag kan heller inte skjuta upp mål, då min kropp tror att jag svälter mig, vilket betyder att jag MÅSTE äta frukost, lunch o middag (gätna också mellanmål) för att kroppen ska vara trygg...