• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag har verkligen fått över min nya kille i lowcarbtänket :)
    När vi hoppade på den här utmaningen den 1 oktober så var han tveksam till om han skulle klara av att träna tung styrketräning som har tidigare gjort med kolhydrater.( jag sa att de kommer gå)
    Första två veckorna tyckte han att de gick bra segt och han kände som att han tappade styrka.(omställningsfasen sa jag då till honom )
    Men igår sa han att de hade gått jättebra på gymet, han hade varit pigg och orkade lika mycket som innan vi gick på dieten.
    Härligt att ha rätt :)

• RebornEve

Zvartaliljan: kan vara sötningsmedlet som gör dig illamående också

• RebornEve

Jag fuskade med ett par glas vin i lördags. Och de var sista gången jag drack mer än 2 glas vin på samma kväll och på strikt diet. Jag kräktes upp allt jag ätit under dagen och mådde riktigt dåligt! Min kropp pallar inte alkohol längre :/
    Glad att jag inte fuskade med godis eller chips iaf :)

• RebornEve

Min mage svullnar upp vid mens och bli öm. Antar att jag samlar på mig vätska.
    Men jag blir även djävulskt hungrig dagarna innan mens. Även fast jag är mer hungrig så försöker jag att inte äta mer och absolut inget godis som jag egentligen skulle vilja :)

• RebornEve

Har inte en aning om hur mycket jag väger eftersom jag inte vägt mig sedan den 1 oktober, men när storlek 38 är för stort så blir iaf jag glad :)
    Har ingen jacka som passar längre så de blir ut och leta efter en i storlek 36 :)
    Har inga byxor som sitter sådär supertajt heller.
    Gillar supertajta jeans och så mina läckra stövlar till de !
    Jag mår så jäkla bra nu när jag faktiskt känner mig snygg :)

• RebornEve

Har inte en aning om hur mycket jag väger eftersom jag inte vägt mig sedan den 1 oktober, men när storlek 38 är för stort så blir iaf jag glad :)
    Har ingen jacka som passar längre så de blir ut och leta efter en i storlek 36 :)
    Har inga byxor som sitter sådär supertajt heller.
    Gillar supertajta jeans och så mina läckra stövlar till de !
    Jag mår så jäkla bra nu när jag faktiskt känner mig snygg :)

• RebornEve

Victrix: fick mitt andra barn i september 10 !
    Vägde då runt 94 kg, gick ner ett par kilon direkt efter förlossningen.
    Började med lchf ordentligt nyår 10.
    Började gå ner i vikt direkt och efter ca ett halvår vägde jag runt 70.
    Ett åt efter förlossningen vägde jag runt 64 kg och har därefter pendlat mellan 64-67 kg.
    Just nu vet jag inte vad jag väger eftersom jag kör en 28 dagars utmaning. Men den 1 oktober vägde jag 66,7 och viktresultat kommer på söndag morgon :)

• RebornEve

Ninis: ja de är jättespännande!
    Fast jag tror att måtten kommer visa mer minus än vågen.
    Vägde och mätte mig den 1 oktober :)

• RebornEve

Ninis: nej, vi skulle ha mätt fettprocenten den 1 oktober men de glömdes bort :/ hade varit kul att se skillnaden

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**