**Den stora feta LCHF-tråden**
Kunde inte hålla mig !
Vägde mig i morse :)
1 oktober vägde jag 66,7 kg
Idag väger jag 61,9 kg
Så -4,8 kg hittills.
Får se om de händer något mer fram till söndag, kanske minskar något/ några hekton till !
Kunde inte hålla mig !
Vägde mig i morse :)
1 oktober vägde jag 66,7 kg
Idag väger jag 61,9 kg
Så -4,8 kg hittills.
Får se om de händer något mer fram till söndag, kanske minskar något/ några hekton till !
Glaskit : vilken gräns har du satt på livsmedel?
Det finns ju många livsmedel som innehåller relativt hög mängd kolhydrater per 100 gram livsmedel som ändå är ok för att man äter såpass liten mängd.
Ex vitlök som innehåller ca 30 gram/100
Milifjor: jag har ätit de som är tillåtet och försökt variera så gott de går :)
Har blivit mycket kyckling och lax! Kycklinggryta med cocosmjölk och även torsk i cocosmjölk. Har även ätit majonäsbaserade såser och röror till ex räkor, ryggbiff eller köttfärsbiffar.
Ägg och bacon och mycket vitkål.
Har inte ätit någon mörk choklad, ingen cola light eller lightsaft. Alltså bara druckit vatten och en och annan MBC.
Så inget gluten och inga mjölkprodukter heller!
Någon kväll har de blivit hallon och rostad cocos och någon kväll här och där lite nötter.
Men de jag saknar allra mest och som jag faktiskt inte tagit en droppe av, det är cola light. Så på söndag kväll så ska jag dricka ett efterlängtat kallt glas cola :)
Jag1977: en vanlig matdag kan vara
Frukost: inget eller en kopp te med fett eller MBC , om jag är riktigt hungrig blir de stekt ägg och bacon eller kokt ägg och majonäs.
Lunch : torsk med purjolök i cocosmjölk och så blomkålsmos gjort på blomkål och smör.
Middag : köttfärsbiffar med vitkålsallad
Mellanmål brukar inte behövas men ibland lite nötter eller lite hallon eller ägg :)
Skånetös: jag gjorde en bukplastik i maj !
Då hade jag gått ner 30 kg :)
De tog bort 1,6 kg hud på mig och sydde ihop magmusklerna. Fick även en liten fettsugning av kärlekshandtagen på köpet!
Ångrar inget :)
Skånetös!
Om jag får din mailadress så kan du få se lite bilder om du vill..
Jag är jättenöjd med min navel, den ser väldigt normal ut :)
Häjhäj: jag betalde 50000 men då ingick även fettsugningen på kärlekshandtagen
Ninis: tack :) jag är så nöjd !
min målvikt verkar sjunka lägre och lägre haha , har ändrat mig ett par gånger under resans gång !
55 kg är min målvikt! Hade tänkt nå den vikten senast till min 30-årsdag i maj !
Är bara 157 cm kort så tror de blir lagom :)
Har dock redan storlek 36 i kläder så jag är rätt så nöjd redan :)
Testade plankan nyss !
60 sekunder på tårna funkade bra :)
Ska nog börja köra plankan varje morgon innan min dagliga promenad :)
Ninis: just de 60 sek gånger 3 :)
Även om man är nöjd storleksmässigt så är de ju något med tjejer och siffrorna på vågen :)