• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

jag har kört fast lite. har kört lchf ca 1 år och har gått ner ca 30 kg men jag ska ner ytterliggare några kilon.
    hur ska jag gå vidare?
    har nog aldrig ätit superstrikt, men funderar på att ta till det nu eftersom det går vääldigt segt.
    så ni som äter superstrikt, ge mig förslag på vad ni äter under en dag :)
    tack på förhand !     

Livet är svårt nog utan att man måste fälla krokben på sig själv...
  • RebornEve

Ninis: skrev inte att det var 5 kg kvar haha så vet inte vart du fick de ifrån :)

Alkoholen hade jag tänkt skippa. Lchf-desserter är inget jag äter ofta så det är ju inte direkt svårt att avstå ifrån.

Jag ska försöka ligga så nära noll som möjligt så får vi se vad som händer helt enkelt :)

• RebornEve

Ninis: jo det är bara några få kilon kvar, jag undrade bara vart du fick siffran 5 ifrån :)

• RebornEve

Idag har jag ätit köttfärsbiffar med champinjonsås, ikväll blir de tonfisksoppa :)

• RebornEve

Till lunch tacos , köttfärs, grönsaker och guacamole och ost såklart :)
    Till kvällen: en hemgjord räkmacka, räkor, skinka och majo på en skiva Low carb bröd

• RebornEve

Till lunch idag!
    Jättegod lchf-pizza :)

• RebornEve

Jag tar samma mängd sukrin som det skulle varit socker

• RebornEve

När man dricker alkohol så arbetar kroppen för att bli av med det i första hand. Således stannar förbränningen upp.

• RebornEve

Tiiitti : jag har gått ner 30 kg med lchf. Har inte tränat något alls, förutom någon promenad då och då.

Nu har jag de allra sista kilona kvar så nu lär de krävas lite träning :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**