**Den stora feta LCHF-tråden**
Du får väl träna på något annat sätt än gym under tiden du är i Sverige och innan. Promenader och jogging är gratis (fruktansvärt tråkigt tycker jag, men man kan nog tvinga sig till det ett tag i brist på annat)! Var bor du någonstans (eftersom du ska på semester i Sverige)?
Jag vill också komma igång och träna, men är fortfarande lite seg av övergången från kolhydrater. Dessutom är det svårt att komma igång när jag är så beroende av att sambon ska vara hemma och gosa med bebisen under tiden. När jag har som mest energi och lust att träna är han givetvis på jobbet eller borta någon annanstans.
Det känns jättebra att tappat 4 kilo även om det är vätska. Vätska tar ju faktiskt också plats! Har nu tappat 18 kilo sen dagen innan förlossningen för 8,5 vecka sen. Synd att jag gick upp så mycket, annars hade jag ju kanske varit "klar" nu :P

Jag har tänkt att jogga och promenera i Sverige för jag tror vädret är mer anpassat för det än det vad det är här, skit varmt och sol eller lagom temperatur och hällregn. SKulle kännas bra att kunna klara av att såringa spåret 2.5 och/eller 5an.
Bor i Bern, Schweiz det är mycket branta backar så när jag väl kommer ut och joggar och promenerar så tar det på krafterna pga alla uppförsbackar. Jag har aldrig haft någon vidare bra kondition så jag orkar fortf inte att jogga i uppförsbackarna. *skäms lite*
Jag är ju "bara" beroende av gymmets öppettider, men jag vet inte vilket gym jag ska ta. Det finns ett som är cirkelträning och bara kvinnor. Lite stationsgympa först en minut kondition t.ex. hopprep sen en minut styrka bicepscurl t.ex. Hade ett sånt gym i Norrköping jag gick på och hade snygg kropp, men sen gillar jag ju också traditionella gym samt traditionella gyms gruppträningar. Förhoppningsvis kan jag prov träna på de olika gymmen och känna efter, helst en kombo av båda.
18kg på knappt 9veckor är ju jättebra!!
De sista kilona är ju dem som sitter som berget, de tar ju alltid tid tycker jag