**Den stora feta LCHF-tråden**
Carola78: skillnaden på sukrin och canderel är att sukrin har samma egenskaper som vanligt socker. Det har inte canderel .
I vissa recept krävs dessa efenskaper
Carola78: skillnaden på sukrin och canderel är att sukrin har samma egenskaper som vanligt socker. Det har inte canderel .
I vissa recept krävs dessa efenskaper
60,9 kg i morse :)
Att skippa mjölkprodukter och gluten är fan de bästa jag någonsin gjort för min viktminskning !
Ladymaria: glutenfritt har jag käkat i ca 5 veckor och mjölkfritt i 4 veckor. Sen lade jag ju av med cola light också för 5 veckor sedan. Drack ett glas cola light igår och fy fasiken så sött de var :/
Jag har verkligen vant av mig vid sött :)
Jag vann :)
Ninis: har gått ner 5.8 kg sedan 1 oktober.
Frukost : ägg och bacon ägg och majonäs eller MBC eller inget alls beroende på om jag är hungrig eller inte
Oj skickade för snabbt
Lunch / Middag : kött, kyckling eller fisk med blomkålsmos eller kokta grönsaker eller vanlig sallad med bea, coleslaw eller annan smörbaserad sås.
Ibland blir de gryta med cocosmjölk.
Kvällssgott kan bli hallon och rostad cocos eller lite nötter.
Ninis: eftersom jag brukar äta finncrisp eller flatbröd ibland till frukost när jag äter vanlig lchf så har ju jag inte varit helt glutenfri.
Jo de är riktigt bra resultat!
Nej vi är inte lika långa men vi kom fram till att vi har samma storlek i kläder , strl 36
Jag är bara 157 cm lång!
Ska ner till ca 55 hade jag tänkt :)
Ellaria: och jag har inte varit förkyld någon gång på hela hösten :)
Ninis : nej målet är nära :) så lite som jag väger nu har jag inte gjort på många år !
Jag kommer börja med lite mjölkprodukter igen och köra så fram till januari! Sen blir de en 28 dagars strikt i januari!
Har jag inte kommit ner till 55 då så kommer jag köra ytterliggare en strikt period på våren.
Har ingen brådska :)
Vi kör !
Vi fick smak på de där med viktminskning så vi kör ett tag till med mjölkfritt och glutenfritt :)
Ikväll blir de lite godis och sen kör vi från och med imorrn till den 15:de :)
Ninis: är inte min sambo, men min kille :)
Han gick ner 3.5 kg