**Den stora feta LCHF-tråden**
Efter att kladdkakorna stått i kylen över natten var de faktiskt riktigt goda. De var som att äta en chokladtryffel
Blir nog ännu godare då om jag hittar en godare choklad.
Efter att kladdkakorna stått i kylen över natten var de faktiskt riktigt goda. De var som att äta en chokladtryffel
Blir nog ännu godare då om jag hittar en godare choklad.
Nu när man kommit in i det lite mer märks det verkligen att man blir mätt på mycket mindre och håller sej mätt mycket längre första 2-3 dagarna var jobbigast, då åt jag oftare. Men både igår och idag har jag ätit mycket mindre portioner och hållt mej mätt och nöjd längre
superbra!
Har syndat med en liten bit lchf kladdkaka, den var jäkligt god efter en natt i kylen men det gäller att ha karaktär, för är sugen på mer nu. Dock egentligen inte sötsugen utan sugen på just den.
Känns i alla fall toppen med detta och nu när de jobbiga dagarna är över ska jag ta tag i motion och träning oxå.
stjierna: oj, det går ju riktigt bra för dej grattis!
Jag som tyckte att 2,5 kg på 5 dagar var bra, men dina resultat är ju riktigt bra
stjierna: kanske är det så jag är i alla fall riktigt nöjd ändå eftersom det än så länge är samma resultat som när jag pulvrade. Känner redan skillnad på magen oxå, den är inte så uppsvullen längre
Jag har bara gjort nr 2 en gång sen i tisdags, men jag gjorde inte det så ofta innan heller.
Dricker du mycket vätska?
Jag dricker massor fast det verkar inte göra skillnad.
När jag körde pulverdiet om magen blev seg drack jag en kopp varmt vatten om dagen för jag hade hört att det var bra. Det verkade hjälpa
Vad tror ni, är det helt omöjligt att gå ner 30 kg till jul? Det är ett kilo i veckan och jag är idag ganska överviktig med mina 96 kg.
Är medveten att en del motion och träning i så fall ska till då.
Boost: klart ingen kan ju se in i framtiden men 1 kg i veckan känns inte omöjligt tror jag. Och det är 30 veckor fram till jul (har räknat
).
Jo de där med platåer kommer jag ihåg sen pulvrandet.
Lokesmammi: viljan är stark här, tro mej motivationen oxå. Latmasken är oxå stor dock
enlitenbitkaka: ja nått sånt är det nog. Man ska ju helst inte rasa i vikt som ammande kvinna.
Lokesmammi: är så länge är latmasken större här (och framför allt ursäkterna ) men motivationen är rätt hög oxå