• Folk

**Den stora feta LCHF-tråden**

Hej för en tid sen gjorde någon ett inlägg med ett brödrecept m pumpafrö. Har scrollat och scrollat och scrollat men hittar ej någon som minns?

• Folk
    stjierna skrev 2012-06-21 21:28:45 följande:
    Folk: jag tror att originalreceptet är med pofiber, så kör hårt ;)

Wow tackar!!! Har du testat det?
  • Folk

Summering av nästan 10 veckors lchfande: Första 3 veckorna tappade 4 kg. Sista veckan +1 kg. Detta hade jag kunnat åstadkomma med vilken diet som helst. Besviken. Ej fuskat mer än 2 glas vin och några rutor 86% ig choklad under dessa 10 veckor..... Dax att lägga av???

• Folk

Jag mår precis likadant som när jag åt normalkost. Kanske känns lite bättre när man inte har de 3 extra kilona men samtidigt vet jag inte om det är värt att hålla på att krångla med lchf för 3 kg. Väger nu 61 och skulle vilja väga 55.

• Folk

Nja powerwalkar ca 2 ggr i vecken 1 h varje gång. Tänkte ge mig ut imorgon innan frukost och fundera på om det kan vara läge att lägga av. Börja med pulverdiet istället.

• Folk
    Buscemi skrev 2012-06-22 21:04:21 följande:
    Eller så struntar du i dieter och äter förnuftigt. Lite av allt förrutom grönsaker (det kan man äta mycket av) Mycket vatten.  Kombinerat med träning så lovar jag resultat.  Vad ska pulverdiet göra? Du går ner x antal kg som du sen går upp när du börjar äta igen. För du tänker väl inte leva på pulver resten av ditt liv? 

Får väl ge det 1 vecka till. Tack för era svar! Bara sååååååå frustrerad! Pojkvännen som i och för sig är supersize bara rinner kilona av....
  • Folk
    Boost skrev 2012-06-22 21:42:46 följande:
    Det ger ju betydligt mer för kroppen när du får upp lite puls. Powerwalk är väl inte så effektivt i och med att du snart är i mål!? 

Nä det är det väl inte...vet inte varför jag backat så....tränat löpning 3 x5 km per vecka tidigare....bara tappat sugen... Haft mitt barn mycket och inte kunnat träna....rädd att sätta igång nu när jag kan...ser bara framför mig hur jag tar slut i spåret och aldrig mer återvänder. Optimistisk man kan vara så här på kvällskvisten
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**