• TomMon

**Den stora feta LCHF-tråden**

Paulas mamma: hoppas du hittar någon balans som är lagom för dig, lycka till i framtiden!

P i a: nej, fattar inte heller vad man gnällde om innan, det var ju rena spa-upplevelsen att vara sjuk tidigare, haha! :)

Jag tycker Loka choklad luktar och smakar som McD's chokladmilkshake, helt underbart enligt mig! Och så är den inte onyttig heller, I just died and went to heaven! :)

• TomMon

Jobbar på en skola och smakade deras chili con carne idag. Kunde inte äta den, den smakade bara socker! Jag tycker det är fy skam att det finns så mycket socker i barnens mat. Det är väl en sak vad folk bestämmer att man äter hemma, men skolan ska väl föregå med gott exempel?! Hur svårt är det att använda krossad tomat istället för ketchup? Blir lite bitter...

• TomMon

MTLL: Köp inte det silvriga paketet. Köp tex Cocosa på Hälsokost. Finns även andra märken men detta har jag provat. Finns med eller utan smak samt som olja eller fast form.

• TomMon

Efter min morgonkaffe kan jag ibland få springa på toa. Skyllde en kort sekund på lchf men kom snabbt fram till vad som var boven i dramat!

• TomMon

Suck, måste nog också inse att vigselringen kommer att gå förlorad om jag inte tar in den. Vad går sånt loss på? Angenämt problem iofs..!

Kontrollfreaken i mig gör en glädjevolt. Stod still på 55 länge, men ökade striktheten och gick ner till 54 på en v. Men jag vill inte ner mer, var bara tvungen att testa..!

• TomMon

Nova starlight: turkisk el grekisk yoghurt med blåbär, kaffe med vispgrädde. Detta har funkat för mig sedan feb 2012! :)

• TomMon

Jag äter stora blåbär varje dag. Är vaccinerad mot både hep A och B så jag hoppas det täcker in allt! :)

• TomMon

2 vuxna och 2 barn, snittar 4000kr per månad. Endast jag äter strikt lchf.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**