• tiiitti

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag tycker de är så svårt att veta exakt vad de är man inte tål igentligen. sen läste jag nånstans att de man ser på vågen är det kroppen fick i sig för 3 dagar sen, och inte det man åt dagen innan. så ibland när man ätit nått tror man att man fixar de för vågen gått neråt, sen tre dagar senare har man gått upp och man blir helt förrvirrad. likadant åt andra hållet. och sen har man helt missat vilket av de man åt som va fel

• tiiitti
    stjierna skrev 2012-08-13 21:21:03 följande:
    Tiiitti: så är det för min syster, fast där pratar vi två veckor! Hennes kropp tar alltid två veckor på sig att reagera på något nytt, skitknepigt ;)

ojdå! fy vad jobbigt för henne. jag som tycker det är tillräckligt förvirrande.

• tiiitti

Inte mycket för att vara fakir antar jag, men mycket för att vara jag.Men när gick på "vanlig" LCHF gick jag mellan 1feb och 1juli ner 0kg. På fakir har jag gått ner från 85 till 82,3 på. Alltså 2,7 kg. Väldigt lite för att vara så strikt egentligen, men jag är väldigt glad att äntligen förlorat lite

• tiiitti

Tack :) jag tycker fettet är svårast att hitta när man är iväg. En köttbit hittar man ju överallt, och sen väljer bort kolhydraterna. Men fettet fattas alltid och man får gå hungrig

• tiiitti

Oh vilken jädra energi jag har. Storstädat överallt inne, fortsatte ute. Sprang en halvtimme, börja rulla 1kg köttbullar. Energin sitter kvar så börjar bli rastlös och sitter här

• tiiitti

Och funderar på vad jag ska göra härnäst. Finns här inget mer att städa, hihi Härligt med lchf...

• tiiitti

Min mens va 2 veckor sen denna månaden, och den är aldrig sen i vanliga fall, så jag hann bli lite nervös där ett tag ;)

• tiiitti

Grattis stjierna, vad härligt!!

Jag har också börja gå ner nu, när jag utesluter alla grönsaker. har örjat äta lite mejeri och går ändå ner, så har nog hittat mitt sätt nu.

Nu j*vlar ska våra kilon försvinna!!! :)    

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**