• tiiitti

**Den stora feta LCHF-tråden**

Någon snäll som vill mig receptet på rättikagratängen? :)

• tiiitti
    Martina 76 skrev 2012-08-20 20:52:13 följande:
    Haha! Nej!

hihi ok- ni båda hette martina. så tänkte du kanske tipsade om din egen :)
  • tiiitti

Jag hade gått upp 0,7 imorse, sen gjorde jag nr 2 (förlåt för info) sen hade jag gått ner det igen. hahaha. man märker att man inte kan räkna med dom där små halv kilona upp och ner, för de betyder så mkt mer än bara fettkilon.
    igentligen borde man bara väga sig högst en gång i veckan för att få rätt, men klarar inte hålla mig ifrån vågen så länge.

• tiiitti

Ja sen vill jag gärna kolla av vilken mat man går ner mer av och vilken man går ner mindre av. ser jag att jag inte gick ner av en sorts mat, då äter jag inte de så mycket sen. hahaha.. konstig man är

• tiiitti
    lovetove skrev 2012-08-22 09:42:24 följande:
    Hörni... Nu har jag ätit lchf i snart en månad. Jag gick ner typ 2kg första veckan, men sen har jag stått still. Jag har en våg som även väger fettprocent, men det händer ingenting där heller. I tråden läser jag hur ni bara rasar och rasar i vikt, och det var också min förhoppning och vad jag väntade mig när jag började. Kommer det hända även mig?

Jag tänker absolut fortsätta ändå, men det känns ändå snopet. Jag har inte fuskat en enda gång och är inte sugen på att fuska heller. Det enda jag kan bli sugen på är ett stort glas kall mjölk.... 

Har någon av er stått stilla jättelänge och sen plötsligt börjat gå ner i vikt? 

Ja det tog 5 månader för mig, innan jag började gå ner i vikt. Jag måste utesluta nötter, bär, ja de mesta som är tillåtet med begränsing inom LCHF. 

• tiiitti

Inatt sov jag inte hemma och kunde därför inte väga mig imorse. Kändes jöttejobbigt att inte göra det. Det har blivit ett beroende

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**