Boel1 skrev 2011-04-12 15:46:05 följande:
Det går inge bra alls här - jag har mått illa hela dagen. Sen åt jag ett wienerbröd och då mådde jag bättre, så illamåendet kanske är för att man tagit bort kolhydraterna. Får börja på nytt igen helt enkelt! För jag tror på det här - men jag vet inte om jag klarar mig utan knäckebröd!! Fast det kanske man kan äta, i alla fall en gång om dagen!?
Låter som du har omställningsbesvär. Har du "råd" med en knäcke och mår bättre av den så låt den hänga med ett tag tills illamåendet känns bättre.
Jag dras med skallebank. Vet inet om det är efter fusk och att jag nu skärpt till mig eller om jag håller på att bli förkyld som båda kottarna är. 1 åringen har gnällt, pipplat, gråtigt och bara varit allmänt jobbig idag
Inget vidare med huvudvärk. Till råga på allt deklarerade mannen vid lunch att han skulle ut och bygga när han kom hem. Tjolahopp att vara med gnällischbebisen. Funderar på att byta, jag kan gå ut och bygga och han kan ta barn och hushåll
Kruxet är att jag inte kan bygga så som det ska vara men jag kan lägga om plattor