• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Hanniz82:härligt jobbat och så kul med bukplastik :)
    JAg gjorde en bukplastik för ca 6 månader sedan när jag hade gått ner 30 kg och de var något av de bästa jag gjort för min egen skull ! De tog bort 1 kg hud och magen blev helt underbar efteråt :)

Hoppas du mår bra och inte har jätteont ! Kram

• RebornEve

Men fy för magsjuka :/ krya på dig !

• RebornEve

Blev en pw i regnet förut och en ägglatte efteråt.
    Nu steker jag köttfärsbiffar med bacon, vitlök och soltorkad tomat :kr

• RebornEve

Får lön imorrn, blir typ inget kvar när alla räkningar är betalda. Megaångest.
    Inte för min skull men mina barn

• RebornEve

Tack för era kramar, de värmer !

Ninis: nej har inte köpt några julklappar än.. Får bli att köpa lite lönen som kommer precis innan jul. Tur att barnen är såpass små så de inte förstår allt än.
    Jag undrar när all skit ska ta slut, min tur kommer aldrig :(

Tur jag iaf mitt i allt helvete har lyckats hitta världens goaste pojkvän!
    Ikväll bjuder han mig på tacos för att muntra upp mig.
    Så idag har jag druckit en äggmjölk till frukost och en äggmjölk till lunch och några biffar.
    Får väl se hur de går med min utmaning. Har jag inga pengar kan jag inte äta så vikten lär ju inte gå upp iaf

• RebornEve

Spökplumpen: min dotter är 2 och min son är 3.5
    Bägge gillar bilar och dockor. Hade funderingar om att köpa något leksakskök med tillbehör,men får se vad de blir. Ska kolla in blocket :) tack !

• RebornEve

Ninis: jag har alltid förkokat rättikan och sen ångat av ordentligt.

• RebornEve

Varit på återbesök på kliniken idag där jag gjorde min bukplastik. Känns ju kul att veta att jag även har ca 15-20 cm slapp hud (på höjden) på ryggen som aldrig kommer dra ihop sig. Ungefär lika mycket som jag hade på magen. Väger nog ca 1 kg .
    Superdeppig

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**