**Den stora feta LCHF-tråden**
Godmorgon!
Startar dagen med en kanel/vaniljlatte :)
Utfallen jag gjorde igår känns i benen ,snacka om att jag har otränade ben.
Men de är bara och fortsätta :) 30 dagar kvar !
Godmorgon!
Startar dagen med en kanel/vaniljlatte :)
Utfallen jag gjorde igår känns i benen ,snacka om att jag har otränade ben.
Men de är bara och fortsätta :) 30 dagar kvar !
Jo ninis alla vitaminer förutom C finns i ägg
Idag har de blivit köttfärssoppa till lunch och laxfilé till kvällen :)
Kört mina reps också , idag blev de plankan 1 min *2 , knäböj och situps. Hade tänkt göra utfall, men mina otränade blev sa ifrån. Får bli imorrn istället!
Nästa vecka ska jag komma igång med min löpning också igen. Har varit deppig ett bra tag, men det verkar ha vänt igen! Jag är supertaggad
Är de någon här som sitter på ett bra recept på coleslaw utan mejeri !
Vore tacksam:)
Jag1977: åh tack !
Ska testa de i helgen:)
Jag har efter mycket om och men faktiskt gett bort min hund :/det är med sorg i hjärtat men det finns inte tiden och orken att ha en stor hund och vara ensamstående varannSn vecka med 2 barn under 4 år.
Så nu fick jag loss lite pengar varje månad som ska gå till ett gymkort istället!
Blir från och med februari troligtvis :)
Standby: jo försöker tänka att jag gjorde de för hundens skull,men ändå känns de själviskt på något sätt :(
Men vem ska tänka på mitt bästa om jag inte gör de själv :)
Allt för många år har jag sett till andras behov före mina egna, därför jag mått psykiskt dåligt flera år.
Väldigt OT men ändå inte eftersom psykisk hälsa hänger ihop med mat och hälsa
Mitt 2013 ska innebära mera tight kropp !
Ska köpa gymkort och börja spara pengar för att någon gång inom rimlig tid få råd till att ta bort min lösa hud på ryggen :/
Har blivit utbjuden på restaurang ikväll,vad ska man äta ? De serverar Kinamat och mongoliskt. Jag kör ju mejerifritt !
Ninis: mm jag vet ! För försöka göra mitt bästa iaf