• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Går bra för mig nu känner jag :)
    Startade igång strikt i måndags !
    Så igår drack jag ägglatte till frukost och middag! Lunch blev lite taco !
    Idag har de blivit en ägglatte till frukost och nu till lunch blev de 2 stekta ägg och 1/3 paket bacon och lite bearnaise

• RebornEve

Jag mår så bra i kroppen på strikt ,synd bara att de är så "tråkigt " att äta så !

• RebornEve

Torsdag idag !
    Startar dagen med en ägglatte och till lunch får de bli bacon och vitkålssallad och lite bea !
    Sedan ska jag jobba till ca 19 och när jag kommer hem blir de en till ägglatte , är nästan aldrig sugen på mat när jag jobbar kvällen.

• RebornEve

Ninis : har inte testat pizzapixen. Gör alltid min botten själv och den är jättegod!

Receptet blir 2 bottnar
    200 gram riven ost (stark)
    8 ägg
    1,5 dl grädde
    4 msk fiberhusk

Vispa ihop ägg grädde och fiberhusk. Rör sist i osten. Låt dra ca 5 minuter. Fördela tunnt på plåt och gratinera ca 15 min på 175 grader. Sedan låter man botten svalna lite och sen kAn man ha på valfritt pålägg :)

• RebornEve

Ninis; jo de räcker till 2 plåtar. Jag brukar halvera receptet och då räcker de åt mig och min kille 2 gånger :)
    Vi brukar käka de lördagen och dricka vin och sen blir de lunch på söndagen :)

• RebornEve

Pilah : jag har ätit lchf 2 år.. Klart man orkar med träning utan kolhydrater!
    Jag tycker att jag har mer energi utan kolhydrater än med :)

• RebornEve

Jag lade in två bilder på min kropp i en tråd !
    Har ni lust att säga er åsikt :)

I helkroppstråden på sex och samlevnad !
    Anonym( just me )

• RebornEve

Enligt BMI så är jag fortfarande överviktig ! Jag är 157 cm kort och pendlar mellan 61-64 kg!
    Jag vill ner till 55-57 kg men har insett hur svåårt de är med de sista 5 kilona så att säga :)
    Jag vill iaf under 60 sen får jag försöka vara nöjd

• RebornEve

Ninis: har du lagt upp någon bild på dig ?

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**