**Den stora feta LCHF-tråden**
Tack för receptet! Det ska vi prova till helgen
Någon som har recept på en kall beasås också?
Tack för receptet! Det ska vi prova till helgen
Någon som har recept på en kall beasås också?
Jag tror min mage ballat ur totalt
Har mått lite illa på eftermidagarna ett tag och igårkväll blev det värre och jag började få riktigt ont i magen. Idag vaknade jag med riktigt ont och har fått sprungit på toaletten hela förmiddagen.
I vanliga fall går jag på toaletten var 3-4 dag i bästa fall.
Någon som har tips på vad jag kan äta för att få magen i la igen. Är inte supersugen på en massa fett just nu om man säger så.
Åt stekt ägg och skinka till frukost men det tog imot och sen fick jag rusa på toaletten.
Här missar man hur mycket som helst om man inte varit inne på några timmar .
Vad är det för kladdkaka ni diskuterar om?
Recept?
helene306: Tack så mycket!
Jag har läst någostans någon gång om kramp i vaderna och lchf.
Kan inte komma på vart bara.
Nu har jag iaf fått kramp i vederna. Vaknar på nätterna av att det krampar och på mprgonen har jag ofta ont.
Någon som vet varför det kan bli så med just lchf?
Kan jag ha brist på något då?
På lördag blir det en heldag för mig som jag måste tänka igenom noga. Hur ska jag lägga upp dagen?
Först ska jag vara med dottern på gymnastiktävling. Vi kommer vara borta mellan ca 8 på morgonen till 18-19 på kvällen.
Jag kommer att äta en stadig frukost på morgonen som jag står mig länge på. Troligen ägg och bacon.
Men sen då?
Det stod att det fanns lättare mat att köpa men där tror jag inte att det finns något för mig. Är väl troligen bara en cafeteria.
Så vad ska jag ta med mig? Måste ju äta kall mat då.
Sen på kvällen ska vi direkt iväg på 50-års fest. Vi kommer senare än alla andra men jag vet att det bjuds på buffé där. Så förhoppningsvis finns det alternativ jag kan ta av där. Bara att välja bort det med mycket kolhydrater i. Men sen är det ju efterrätt/tårta också. Funderar på om jag kan ta med mig något eget litet? Kanske så enkelt som hallon och grädde?