• Knasis

**Den stora feta LCHF-tråden**

jeng skrev 2011-03-11 14:31:35 följande:
    Blir den värre om du äter nåt? Ammoniaken utsöndras ju i saliven, så när du äter och saliven rinner till så blir det värre smak.
    Inte när jag äter, men jag dricker mycket vatten och då känner jag att det blir värre en stund. Men känner ju den beska känslan/smaken hela tiden.
    Hoppas inte för mycket så mister du inte allt
  • Knasis

Om ni beställer t.ex kycklingsallad på en pizzeria. Då beställer man ju utan bröd, men vill ni ha extra dressing då eller ska man akta sig för den?

• Knasis
    Kaya skrev 2011-03-11 15:14:52 följande:
    Knasis fråga vad det är i dressingen. Vinägrett av olja + vinäger + kryddor brukar vara det säkraste, skulle jag tro!
    En dressing till kycklingsallad brukar ju vara någon sorts gräddfilstyp. Nu köper inte jag det ofta men skulle det krisa på jobbet någon gång så.....
  • Knasis
    jeng skrev 2011-03-11 16:27:01 följande:
    Näst högsta utslaget på ketostixen igen! Skönt det iaf efter ljusrosa härom dagen!
    Vad heter de sticksen? Vad frågar man efter på apoteket liksom..
  • Knasis
    Denebola skrev 2011-03-11 16:38:07 följande:
    Ketostix
    Tack! Det vore ju faktiskt lite kul att testa.
  • Knasis

Jag stinker under armarna!! Jag som ALDRIG luktar armsvett... Jag HAR tagit på roll-on idag....

Kan det bero på kosten??

• Knasis
    Sofiaochjonas skrev 2011-03-11 16:54:06 följande:
    Jag har också upplevt att jag börjat lukta mer illa :/ Har dock inte tänkt på att det kan bero på kosten..
    Fy.... om det är så. Vilket jag tror..

Jag har odörfobi!! Saker som luktar illa är hemskt och är det JAG som luktar illa så är det ju katastrof!
  • Knasis

Äter just i detta nu chokladmousse a la LCHF med hallon till. HERRE DU MILDE VAD GOTT!!!!!!

• Knasis

Tjenixen alla!

Skulle någon vara så jättesnäll och länka eller skriva receptet på det jättegoda knäckebrödet? Kommer tyvärr inte ihåg vem det var som hade receptet. Tänkte jag skulle baka lite så här på söndagskvällningen.

• Knasis

Tack snälla Moiraine! Ska testa det nu.

EmmaU - jag håller med dig!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**