**Den stora feta LCHF-tråden**
Hej allihopa!
Jag har varit offline i några dagar och det är helt omöjligt att hinna läsa ikapp! Men nu har jag förhoppningsvis ett fungerande internet så nu slipper jag missa mer av alla spännande tips. Jag har hållt på i tre veckor nu och jag mår så jäkla bra! Har inte tappat så mycket i vikt (1-1,5 kg kanske) men det är inte viktigt. Att min mage fungerar och att jag är mätt, glad och pigg är så mycket viktigare. För att inte prata om sockersuget som nu är så gott som bortblåst!
Fuskade förra veckan, åt en halv GI-burgare på Max, men jag hade precis varit på min årliga cancer-koll och var ett vrak så jag struntade faktiskt i vilket. Drack även lite Cola Zero, vilket jag trodde skulle kicka igång mitt Cola-beroende, men det gjorde det inte vilket gör mig superglad!
På torsdag får jag besök av min syster och hennes barn, så jag sitter nu och klurar på underbara LCHF-menyer som jag kan bjuda dem på. Har köp hem Sukrin och ska göra lite efterrätter och mums till oss också.
Idag gjorde jag förresten LCHF-pannkakor på grädde, ägg, kokos och fiberhusk- de blev supergoda! Dottern kastade dem i sig, och hon är vanligtvis inte någon pannkaks-älskare! Vet inte om jag fick det receptet av någon här i tråden, men i så fall: tack!