**Den stora feta LCHF-tråden**
Hittade lchf-pasta på ICA Maxi, men fy vad dyrt det var. Då gör jag hellre egen.
Hittade lchf-pasta på ICA Maxi, men fy vad dyrt det var. Då gör jag hellre egen.
Åååh måste verkligen ta tag i det här nu. Har en tendens att småäta (fortfarande) och det gör att jag står väldigt still på vågen. MEN sen ett tag tillbaka har jag iaf kommit i storlek 40 på jeans och då sitter vissa av dem lite stort, trots att det är drygt 4,5 kg kvar till jag är normalviktig. Nu är jag på't igen!
banantelefon:
Jag har också 70 som delmål och hamnar då som sagt på.bmi normalviktig. Alltid nåt.
Kan någon som är runt 168 cm berätta sin målvikt?
Huldaskarin:
Då väger vi lika mycket också.
Den där lchf-glassen är absolut inte värd så mycket som den kostar. Vaniljglassen smakar ingenting. Kommer aldrig köpa den igen, inte ens för att jag är lat. Haha, SÅ oimponerad är jag av den.
Idag slog äntligen vågen om!!! Har nu en 6:a som startsiffra ) Har gått ner 19 kg och det känns jättebra, fortfarande en bit kvar, men det kunde inte ha kommit lägligare, nu vill jag verkligen inte "fuska" under helgen.
Önskar er alla en trevlig Midsommarhelg!
Jag äter inte kött över huvudtaget så jag känner mig lugn
Men neeeeeej. Försökte gå in på hemsidan LCHF-mat som jag hade sparat som bokmärke på datorn, men det står att den ligger nere. Är det någon av er som har koll på receptet till "Frukost för en vinnare" eller något i den stilen. Det var en smoothie med grädde, yoghurt, bär och nåt mer.
Har en fråga till er som är överviktiga (enligt bmi för att göra det lätt). Vad har ni för klädstorlekar? Jag är 168 cm och har 5 kilo kvar för att kunna räkas som normalviktig. Har köpt 3 par byxor i storlek 38 och jag fick på mig 2 av dem, blev helt paff, för i mina ögon är det ju en "normal" storlek haha. Minns inte när jag hade 38 sist, i högstadiet kanske.. Men 38 kanske har gått och blivit en "stor" storlek?
Hallå! Har haft tråden som favorit ett bra tag nu men det var ett tag sen jag var inne och kollade. Har varit extremt liberal och har därför gått upp 2 kilo som jag tidigare gått ner så nu kör jag igång på riktigt igen!
Har en fråga angående LCHF-klubben om nån är med där. Går det att skriva in sin vikt och målvikt och sen fylla i när man går ner undan för undan så att man har koll på hur mycket man gått ner?
Hittar ingen sån funktion, bara "Mål" men där går det ju inte att fylla i när man går ner 1 kilo eller 2.