Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

**Den stora feta LCHF-tråden**

Hej de blev inge fika med kontaktperssonen på cafe utan vi var hos henne för de var så dåligt väder så de blev 2 koppar kaffe, hon går på diet med så de är ju superbra men hon vill gå ner 7 kg.

• Maddisen80
    Faile skrev 2011-05-29 09:53:01 följande:
    Jag åkte båt igår och var och kollade in maten i restaurangen och det fanns inget jag kunde äta. Av säkert 20 olika rätter att välja på fanns det inte en enda som var utan socker/stärkelse. Viltskaven var redd med mjöl (frågade), potatismos, panerad fisk, köttfärsbiffar med ströbröd osv. Det som kom närmast ok var honungsglaserade kycklingklubbor.

Är det inte helt sjukt egentligen, att varenda maträtt innehåller antingen vitt mjöl eller socker?!
    Och sånt skit har jag ätit i över 30 år, herregud alltså.

Tack alla förresten för hjälp med begravningskläder och medkännande. Den var jättejobbig men så fin och det kändes absolut som ett värdigt farväl {#emotions_dlg.flower}
    Beklagar sorgen de är alltid sorgligt att gå på begravning.

Jag  tycker med att de är konstigt att de flesta restauranger har mjöl eller panering eller friterade mat
  • Maddisen80

Grattis till er alla som har gått ner i vikt de är jättebra jobbat,
    igår fick jag fuska lite vi har mat hemma men ingen lchf frukost så de blev fiberhavregrynsgröt på morgonen :/(

• Maddisen80

Hejsan igår var jag hos svärmor och åt kebabsallad med beasås. Men sen i  fredags,lördags så åt jag jordnötter men de visar sig att jag inte tål jordnötter så nu är de svårt  att fuska.

• Maddisen80
    lillabebben skrev 2011-05-30 12:48:49 följande:
    Absolut! Ta inte bort skinnet bara
    Hej okis tackså mycket för ditt svar
  • Maddisen80

I söndags åt jag kebabsallad men de slank ner en chokladbeskvi med de visade sig jag tål inte nötter ,jag åt lite jordnötter i helgen och fick utslag så nu ska jag inte äta jordnötter mer.

Idag vet jag inte vad jag ska äta för ska till svärmor och sova där tills imorgon för imorgon ska hon operera ögat klockan 8.00 på morgongen ,jag ska vara hundvakt.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**