**Den stora feta LCHF-tråden**
Hej de blev inge fika med kontaktperssonen på cafe utan vi var hos henne för de var så dåligt väder så de blev 2 koppar kaffe, hon går på diet med så de är ju superbra men hon vill gå ner 7 kg.
Hej de blev inge fika med kontaktperssonen på cafe utan vi var hos henne för de var så dåligt väder så de blev 2 koppar kaffe, hon går på diet med så de är ju superbra men hon vill gå ner 7 kg.
Hej idag åt jag kottletter ,bea sås och zuchinnistrips mm väldigt gott.
Grattis till er alla som har gått ner i vikt de är jättebra jobbat,
igår fick jag fuska lite vi har mat hemma men ingen lchf frukost så de blev fiberhavregrynsgröt på morgonen :/(
Hejsan igår var jag hos svärmor och åt kebabsallad med beasås. Men sen i fredags,lördags så åt jag jordnötter men de visar sig att jag inte tål jordnötter så nu är de svårt att fuska.
Får man lov att äta kycklingklubbor när man äter lchf
I söndags åt jag kebabsallad men de slank ner en chokladbeskvi med de visade sig jag tål inte nötter ,jag åt lite jordnötter i helgen och fick utslag så nu ska jag inte äta jordnötter mer.
Idag vet jag inte vad jag ska äta för ska till svärmor och sova där tills imorgon för imorgon ska hon operera ögat klockan 8.00 på morgongen ,jag ska vara hundvakt.
igår åt jag makrill i tomatsås och ett kokt ägg till middag
idag ska jag äta 2 kokta ägg ,hemmagjorda köttbullar och vitkål