Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

**Den stora feta LCHF-tråden**

fy vad mätt jag blev fast jag inte tog så mycket Guld i mun

• Maddisen80
    MTG skrev 2011-06-01 19:28:52 följande:
    Har idag bakat pones äntligen! Ska bli spännande att smaka :) vill göra bountys oxå, men har Inge kokosfett. Var tvungen att beställa för att få tag i det men hoppas att det inte dröjer alltför länge innan de kommer.
    Hoppas att de går bra att baka pones :)
  • Maddisen80

Hej idag ska jag äta köttfärssås men gör tomatsåsen själv med tomater och mixa de med vatten eller mjölk sen krydda de själv

• Maddisen80
    Annanym skrev 2011-06-02 22:31:28 följande:

Ett hej från trötta pigan. Imorgon ska vi iväg till Kolmården med ungarna, en kompis och jag. Hennes har en massa matallergier, min har en massa matfobier och själv kör jag LCHF så det enklaste verkade att ta med maten. Har kört en omgång biff med gräddsås (middag) en omgång lax (eftérsom ugnen ändå var igång...) en omgång kokospannkakor och en omgång vanliga pannkakor. Parallellt har jag sprungit i tvättstugan och packat i olika väskor för olika behov. Suck. Nu blir det spikmatta och hopp i säng tror jag. Imorgon åtta nollnoll går bilen. Känner mig ändå rätt duktig som tänker och håller LCHF fast det vore enklare att köpa macka eller korv på plats.

Tummen upp för er alla som kämpar på och som försöker och som inte riktigt orkar osv. Vi är alla bra ändå.

Hej hoppas att ni få de trevligt i kolmården och att ni får fint väder.
  • Maddisen80

Jag blev sugen på coca cola zero men fyfan vad äckligt de var tog bara en klunk blääääääääää

• Maddisen80
    jeng skrev 2011-06-03 14:27:03 följande:
    Sitter just nu med en wok på färsk morot och grön paprika, en kycklingfile och shiratakinudlar! Livet är bra gött
    hmm gott är shirakinudlar goda?
  • Maddisen80
    jeng skrev 2011-06-03 18:04:17 följande:
    Dom smakar ingenting! Så man får koka dom i en muljong/kryddor, eller så rör man ner dom i en köttfärssås eller så. Jag älskar dom! Har räddat många pasta-sug!!
    Hej då kanske man ska beställa när man har pengar.
  • Maddisen80

Hej idag orkade jag ingen speciell mat så de blir bara kassler inga grönsaker till och lite beasås

• Maddisen80
    Duntoffla skrev 2011-06-05 09:33:06 följande:
    Moiraine- svårt att stå emot nybakta bullar. Själv tryckte jag i mig för många lchf bountys igår. Det är en ny dag idag.
    Jag måste prova göra bountys de verkar som de är så gott ,hur var receptet nu igen?
  • Maddisen80

Grattis till er alla som har gått ner i vikt idag ska jag tvätta 18.00-22 då får jag motion men jag har fortfarande problem med min tå sen jag bröt den ,jag slog i tårna i marmobodert igår när de började läka.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**