**Den stora feta LCHF-tråden**
fy vad mätt jag blev fast jag inte tog så mycket
fy vad mätt jag blev fast jag inte tog så mycket
Hej idag ska jag äta köttfärssås men gör tomatsåsen själv med tomater och mixa de med vatten eller mjölk sen krydda de själv
Ett hej från trötta pigan. Imorgon ska vi iväg till Kolmården med ungarna, en kompis och jag. Hennes har en massa matallergier, min har en massa matfobier och själv kör jag LCHF så det enklaste verkade att ta med maten. Har kört en omgång biff med gräddsås (middag) en omgång lax (eftérsom ugnen ändå var igång...) en omgång kokospannkakor och en omgång vanliga pannkakor. Parallellt har jag sprungit i tvättstugan och packat i olika väskor för olika behov. Suck. Nu blir det spikmatta och hopp i säng tror jag. Imorgon åtta nollnoll går bilen. Känner mig ändå rätt duktig som tänker och håller LCHF fast det vore enklare att köpa macka eller korv på plats.
Tummen upp för er alla som kämpar på och som försöker och som inte riktigt orkar osv. Vi är alla bra ändå.
Jag blev sugen på coca cola zero men fyfan vad äckligt de var tog bara en klunk blääääääääää
Hej idag orkade jag ingen speciell mat så de blir bara kassler inga grönsaker till och lite beasås
Grattis till er alla som har gått ner i vikt idag ska jag tvätta 18.00-22 då får jag motion men jag har fortfarande problem med min tå sen jag bröt den ,jag slog i tårna i marmobodert igår när de började läka.