**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag gick ner i vikt trots att jag drack mängder med cola light , men de är så olika för alla. Man får testa sig fram
Jag gick ner i vikt trots att jag drack mängder med cola light , men de är så olika för alla. Man får testa sig fram
Ingen skillnad på light och zero förutom litegrann smskmässigt
Fan vilken natt! Jävla magsjuka. Inte nog med att man ska orka med sig själv så måste man orka med 2 små barn som är rastlösa och inte varit på dagis på en vecka
Jag kommer inte ens upp ur sängen utan att de snurrar i huvudet
Här har de blivit yoghurt och vitt bröd! Min snälla pappa var och handlade åt mig :)
Jag fixar inte tanken på massa fett just nu :/
Blomkålsmos är riktigt gott! Jag brukar krydda med örter och vitlök och massa smör :)
Måste jag göra när jag är frisk igen
Off topic men jag måste, lilltjejen har skrikit och gnällt hela dagen. Hon och pojken har bråkat om allt. Hon har skitit ner sig och kläderna 4 gånger. Normalt så kan hon allt själv. Idag har hon inte kunnat något själv.
Jag mår skit, feber och ont i hela kroppen. Idag känner jag att jag lever.
Det enda jag ser fram emot idag är påsen med godis som min pojkvän var så snäll och kom med förut.
Negativ till tusen, hoppas på en bättre dag imorrn !
Ninis: Ja jag är helt förstörd.
Skulle be honom om de inte handlade om magsjuka..men han vill verkligen inte bli sjuk och jag förstår honom.
Nu har hon somnat iaf ,vad skönt !
Stierna: feber är helt ok. När lilltjejen har feber så vill hon mysa hela dagen och halvsova, då är de ganska mysigt att "tvingas" varva ner och mysa hela dagen lång.
Bajs och gnäll , inte lika kul :)
Vill bara att vi ska bli friska nu så vi kan göra något annat än sitta inne på min barnvecka!
Jag hoppas vi är pigga till helgen då blir de lchf-pizza med åses botten och fläskfilé på :)