**Den stora feta LCHF-tråden**
Idag blir det en bra dag. Jag känner det på mig
Idag blir det en bra dag. Jag känner det på mig
Vad har ni haft på era Meatzzaas?
Har några fläskkarrebitar i stekpannan, ugnsrostad blomkål täckt med bacon färdig och sen lite bea till så blir det en bra middag tror jag
Blev dagen bra då tjejer? Det hjälpte faktiskt mig att börja i positiv anda, speciellt som yngsta sonen fick sitt första utbrott i mataffären idag. Slängde sig ner och vrålade så trumhinnorna säkert sprack på resten av kunderna
Precis när man kommit över det stadiet med storebror, suck
Nu är jag hemma igen efter 3 veckors semester i Sverige.
Var på Astrid Lindgrens Värld med familjen och det rekommenderas verkligen. Helt fantastiskt!
Mindre fantastiskt har det gått med maten. 3 veckor av totalt återfall i gamla kostvanor. Hamburgare, pizza, läsk, bullar och mackor till förbannelse och magen har varit i totalt kaos varje dag.
Dock blir det en vecka till med kollisar innan vi kör igång strikt igen. Har föräldrarna på besök och med tanke på hur uselt jag mådde när jag började med lchf, så vill jag inte riskera att vår vecka ihop blir skit pga övergångsbesvär.
Är så less på kollisar nu att jag längtar efter bra, god och riktig mat
Hoppas ni alla haft en bra sommar?
Du har rätt, teskedsmamman! Man glömmer bort sånt när man har brottom! Jag jobbar ju natt i vanliga fall (har semester nu) och efter en händelse så gick jag upp alla mina kilon. Hade inte ork och tid att ta tag i vikten förräns nu på semester, så nu har jag lite ont om tid! Men vad tror du- om jag kör med bacon och ägg de 3 veckor, kommer det att hända nåt på vågen?