• RebornEve

**Den stora feta LCHF-tråden**

Jag har bestämt mig för att utmana mig själv lite :)
    Jag ska kasta ut min våg. Ska inte väga mig förrän min 30-årsdag i slutet på maj !
    4 månader utan vägning ska bli tufft men roligt !
    Får se om jag når mitt mål , att väga 55 kg.

• RebornEve

Paulas mamma : vågen är inget bra för mig. Om jag inte vet vad jag väger så jobbar jag hårdare :)

• RebornEve

Jag har ätit lchf lite mer än 2 år och gått ner ca 35 kg
    Det tog ca 6 månader att gå ner 30 kg
    Efter de höll jag vikten 1 år och gjorde sedan en bukplastik och plockade bort ganska mycket hud på magen.
    Efter op kämpade jag hårt för att gå ner ca 5 kg till.
    Har nu haft samma vikt ungefär sedan november 2012.
    Kommer äta lchf resten av livet, med medvetna avsteg då och då :)

• RebornEve

Annastream91: det finns en hel del bra pizzarecept som är lchf.
    Jag har aldrig köpt pizza och bara ätit innehållet. Gör hellre egen :)

• RebornEve

Jobbhelg för mig , jobb hela lördag och hela söndag! Kommer bli bara skräpmat :/
    På måndag blir de skärpning igen , ska åka och handla på söndag kväll när jag slutar och fylla upp kyl och frys med nyttigt :)

• RebornEve

Ninis: jo jag kan ha med matlåda , men jag har som ni redan vet riktigt dåligt ställt. Fick matlåda av min bror till idag och igår blev de smörgåstårta som en på jobbet bjöd på.
    Jag måste försöka spara pengar och de gör jag om jag äter "skitmat" som andra bjuder på

• RebornEve

Ninis: ja de suger !

Angående kakan , om man äter den samma dag så smakar den nästan som chokladmousse. Den är lixom luftig. Dagen efter är den nästan som ischoklad i konsistens :)
    En kaka i 2 olika skepnader beroende på när man äter den !

• RebornEve

Standby : jag försöker att inte ha dåligt samvete, men de är svårt :/

Från och med 1 mars kan jag iaf söka bostadsbidrag för då är huset sålt , då blir de lite lättare för mig att leva !

• RebornEve

Ninis ; hur var din då ?
    Gjorde du inte åses kladdkaka :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**