• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Ollebulle: absolut, tokgott! :)

• stjierna

Ollebulle: jag sitter med mobilen, kan inte inboxa ;) men receptet ligger på bloggen nu iaf! :)

• stjierna

Hoppet 3: jag kände så innan också, oavsett hur mycket eller hur många mål jag åt så sög det i magen efter mer. Det har helt försvunnit sedan jag tog bort all komjölksmejeri! Innan åt jag lätt frukost-lunch-mellanmål-middag-kvällssnack, nu räcker det med frukost-middag (och ibland mellanmål om jag är lite extra hungrig). :)

• stjierna

Banantelefon: välkommen hit! Här är bara att ställa frågor om allt om LCHF, om du undrar något ;) vi svarar så gott vi kan!

• stjierna

Banantelefon: man kan antingen köpa stickor på apoteket, eller så går man på att man går ner i vikt och luktar aceton i munnen ;)

• stjierna

Banantelefon: om du är strikt och inte fuskar eller äter godsaker så brukar det ta runt tre dagar, men det är individuellt :)

• stjierna

Frajda 80: äter du tonfisk? Gör isåfall tonfiskröra o ha det till dina mosade ägg! Dricker du kaffe/te? Varm dryck mättar mer än kall dryck, och "spetsar" du den med lite grädde eller kokosfett så bör du hålla dig mätt lääänge ;)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**