• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Är det inte jättemycket socker (och således KH) i tacokryddspåsar?

• stjierna

Ellaria: ja, jag gör min själv. Tyckerdock det är konstigt att ett LCHF-recept skriver en påse ;)

• stjierna

Haha, jag bakade chocolate chip cookies. VILKET SKÄMT! Dom trillar isär, det är typ bakad mördeg. Inte riktigt vad jag var ute efter :P

• stjierna

Ollebulle: vi får se, jag återkommer. Som det var nu var jag tvungen att flytta dom med stekspade, inte ens om jag tog jääätteförsiktigt höll dom ihop ;) dagens flopp!

• stjierna

Jag kör ofrivillig periodisk fasta, äter kvällsmat 17.30, och frukost nästa dag runt 10-11 (hinner inte tidigare ;)).

• stjierna

Vikt förra fredagen (mjölkfri start): 92.9 kg
    Vikt idag (trots chocolate chip cookie igår): 91.3 kg

-1,6 är jag NÖJD med!

• stjierna
    Hoppet 3 skrev 2012-06-01 08:36:57 följande:
    Va härligt med att de gav resultat! Jag har hittils gått ner 1kg på en vecka. Om de nu är mejeri borttagningen de beror på eller tillskottet av Omega 3 samt tuggat i mig en halv selleri / dag eller att jag börjat äta frukost igen vet jag ej.

Hihi... bara de går neråt så är jag nöjd igen.Solig 
    Jag äter också Omega-3 (och D-vitamin, och magnesiumtabletter) varje dag. Jag vet inte om det har bidragit, för just Omega-3tabletterna har jag ätit i två veckor och förra veckan gjorde ingenting på vikten.. 

fortsätt som du gör, om det funkar för dig, det låter ju toppen att det går neråt nu! :D 
    vagligt.blogg.se/ - Mitt liv med LCHF!
  • stjierna
    ollebulle86 skrev 2012-06-01 08:56:20 följande:
    0,8 kg ner sen i tisdags, 3,7 kg ner sen jag började för en vecka och tre dagar sen. Är verkligen nöjd
    Sjukt bra resultat! :D
    vagligt.blogg.se/ - Mitt liv med LCHF!
  • stjierna

Jag visste inte det med bkpulvret, men jag har vispat för glatta livet o mitt bröd är inte kompakt :)

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**