**Den stora feta LCHF-tråden**
Jag med. Förut ;)
Jag med. Förut ;)
Nu har jag bara läst tråden sporadiskt senaste tiden eftersom att kag är gravid men vill börja mer så smått när bebisen kommit...
MBt, vad är det? :)
Tack Trolla, kag äter LCHF nu men inte så strikt men går gärna på strikt när mina extrakilon ska bort. :)
MBt - finns det ngt "recept" eller gör jag bäst i att söka på nätet?
Hej!
Jag var inne och skrev här för ett tag sedan men som gravid körde jag inte LCHF fullt ut.
Nu har bebisen kommit och mina gravidkilon, och några gamla, ska bort.
Får jsg hänga på? Började i måndag och det känns jättekul! :)
Äggmjölk, hur funkar det? Snabb-frukost?
Hur ofta väger ni er? Jag har jättesvårt från att hålla mig, vill gärna ställa mig varje dag.,.
På ett sätt känns det kanske som att man borde hålla sig men när vågen imorse visade -2,8 kg sen i måndags så är det ju ändå väldigt motiverande... :)
Nu är det ju första "riktiga" veckan jag gör detta ordentligt så nu är det extra kul att se att det minskar.
Jag förstår ju också att jag inte alltid kommer tappa typ 3 kg i veckan så länge fram kanske det blir lättare från att väga sig lite mer sällan :)
Har nyss ätit ett litet mellanmål. Te med kokosfett och en mini-omelett/ost-och baconmuffin.
Känns som att jag aldrig behöver äta igen :)
Plankan låter intressant! Är det svårt? Hur gör man? :)
Just nu är jag jättepeppad och känner i kroppen att jag mår bra, efter bara en knapp vecka med LCHF.
Ikväll gör vi tjocka revben till middag, längtar redan!
Åh jag vill också prova rättika! Har dock inte hittat det i ngn affär här...
Vi har ätit tjocka revben, broccoli och gräddsås - galet gott! Brukar vanligtvis ha potatis till men saknar det inte alls! :)
Vägning på måndag, första gången. Ska bli riktigt kul. Har mätt mig också men det blir väl inte så himla bra att mäta sig varje vecka? Mäter ni er ofta?
Veckans LCHF-bilaga? Ngt man kan köpa i butik även nästa vecka?