**Den stora feta LCHF-tråden**
Någon som har ett förslag på en god och lättlagad fiskgratäng. Vi är alldeles för dåliga på att äta fisk här hemma vilket är dumt eftersom vi alla speciellt barnen älskar fisk.
Någon som har ett förslag på en god och lättlagad fiskgratäng. Vi är alldeles för dåliga på att äta fisk här hemma vilket är dumt eftersom vi alla speciellt barnen älskar fisk.
Sigrid, åhh det lät också jättegott! Hela familjen älskar kräftstjärtar så de får allt vara med
Linda5, det lät fräscht och gott. Vad är pangasius för fisk? Måste provas!
Har röstat!
Lite sjukt att "tamponger gratis" ligger högst upp på listan.... Ganska tydligt att folk bara ser till sitt eget och röstar på det som JAG kan få ut nåt av....
Kan man frysa pones? Eller ha dem i skafferiet ett par dar? Eller är det som med riktiga scones att man måste äta dem på en gång annars är det inte gott?
Loreena, tack! Då ska jag provbaka dem imorgon. Har provat köpebrödet från nystart och det var helt oki men tar man mer än en skiva får man i sig lite väl mycket kh och de är väldigt små och inte jättegoda eller mättande. Vet du hur mycket kh pones innehåller?
Perfekt! Tack nu ska jag garanterat prova det
Visst var det nån här inne som hade gjort lchf-lasagneplattor?
Och är det någon som har recept på kall hemmagjord bearnaissesås?
Jajja81,
Hihi man blir ju mätt av att bara läsa om vad du ätit.
Men jag brukar oxå äta mer vid mens. Tror hela kroppen från topp till tå påverkas vid mens och då även hungern/suget
Jag tycker det var synd att de hade med just henne. Det är väldigt många som tycker att hon är en provocerande bimbo brud och att låta henne vara det största ansiktet FÖR lchf känns inte som en bra ide´.
Alla de som "hatar" henne lär bli ännu mer aviga till lchf bara pga att hon förespråkar den galna fettdieten.
Rödnos,
En bunt bittra brudar?
Jag skrev aldrig att jag själv tycker att hon är blåst och bimbo utan att MÅNGA tycker det bl a pga hennes blogg och de som tycker det lär knappast få en bättre bild av lchf om hon förespråkar den...
Vad du än tycker om henne och även om hon var väldigt lugn och saklig i debatten så kan du ju knappast förneka att hon är en person som många känner motvilja mot pga hennes provocerande sett?