**Den stora feta LCHF-tråden**
Rödvin påverkar ju tex inte ketosen, iaf inte för mig. Är man i ketos är man i fettdrift = hög förbränning. Nej, jag tror faktiskt att rödvin i det avseendet har oförtjänt dåligt rykte.
Rödvin påverkar ju tex inte ketosen, iaf inte för mig. Är man i ketos är man i fettdrift = hög förbränning. Nej, jag tror faktiskt att rödvin i det avseendet har oförtjänt dåligt rykte.
Idag blir det badhuset med grabbarna. Att behöva löpa omkring i bikini är alltid bra för motivationen!
Glad påsk på er allihop!!!!
Den här är mums: http://alltomlchf.blogspot.se/2012/01/idag-gjorde-vi-en-smoothie-till-frukos.html
Det tyckte mina grabbar också!
Inser att när jag ska följa min kropp och min hunger så behövs det ingen frukost. Har ätit ett ägg och druckit en kopp kaffe idag och känner mig hur mätt och belåten som helst. Nu ska jag ut och klämma milen. Ska bli intressant att se hur mycket energi jag har!
Gud vilket härligt löppass jag just avverkat! Hade jordens energi i kroppen fram till sista km så den fick jag klämma på vilja istället. 8,5 km rask jogg och 1,5 km promenad (uppvärmning och nertrappning) med bara ett ägg i magen. Och jag är ännu inte hungrig. Ska bli intressant att se hur lång tid det tar innan det kurrar i magen.
Jag tänker testa Warrior diet och bara äta något lättare (lite nötter, en ostbit) på dagen om jag blir hungrig och sedan lägga merparten av energiintaget på kvällen. Det är ändå då jag har mitt matsug så det upplägget borde passa mig perfekt.
Fortfarande inte hungrig... Åt ett ägg dock för att fylla på med lite protein med tanke på hur slut mina lår känns.
Skumt det där med hunger... Men nu ska jag åka och grilla och dricka rödvin så nu blir det påfyllning med ny energi!