**Den stora feta LCHF-tråden**
första inlägget ligger ute nu! prenumerera gärna!!

Och jag tillhör kategorien som tror att kroppen inte räknar det precisa antalet kolhydrater, jag tror inte att en sparbössa ligger i matsmältningskanalen och klockar in hur många som passerar. Dock så tror jag att kroppen reagerar hårdare av att få ett större antalkollisar i ett svep vs några då och då.
jucea: Jag läste bloggen, bra! Jag hittade iaf inget fel i faktaväg/formuleringsfel!
Men hoppsan! Lugna och fina nu flickor!
Jag tror inte att Prinsessanz kanske hänger med på att det kan upplevas lite provocerande och hårt ibland, eller? Visst, man kan diskutera, men lugna och fina i tråden för vi alla har ju samma intresse. Mitt råd till dig Prinsessanz är att försöka mjuka upp ditt skrivspråk. I skrivspråk så kan man tolka in så oerhört mycket. Fast man inte är enig i sak så behöver det inte innebära att den ena har rätt och den andra har fel. Gråzonerna inom detta är gigantiska. Man behöver inte diskutera hårt för att det är ett diskussionsforum. Jag känner att detta är en ytterst mysig tråd och hoppas att vi alla kan acceptera att vi alla befinner oss i ett stort spann med olika modeller av detta.
Finns så många andra ställen här på forumet som man kan stånga sig blodig...
Jag gjorde kladdkakan idag! Och jag min dumma jävel hade ju precis gjort vaniljglassen där man inte ska ha med äggvitor och dessa 2 åkte med av bara farten.
Lite väl fluffig och halvkonstig men nästa gång sker inte samma miss, ätbara trots allt.
Dessutom verkar sukrin vara ett bra inköp för stevian ser inte direkt aptitlig ut vid tillagning.
Jag tror aldrig jag ens lyckats följa ett recept. Ambitionen från början är att göra det men det spårar alltid ut. Dessutom när det kommer till ägg så finns det ju stora och små etc så det varierar ju vilt så där är jag inte så noga.