**Den stora feta LCHF-tråden**
Här fuskades det igår men vad gör man inte för barnens kalas idag är det nya tag!
Här fuskades det igår men vad gör man inte för barnens kalas idag är det nya tag!
Någon som har gott LCHF recept på kokos/chokladbollar??
Chokladbollsrecept någon??
Åh Ninis tänker på dig och skickar styrkekramar! Kämpa på!
Exakt kolasås?! Yummie! Gjorde chokladbollar idag för jag var så sugen på något. De var goda men det räckte med en...
Chokladbollar
100g smör
0,5 sötningsmedel (steviaströ hade jag)
3dl mandelmjöl
1dl kokosflingor
2msk starkt kaffe
2msk kakao
Vispa rumsvarmt smör med sötningsmedel med elvisp! Sedan blanda i resten och vispa.
Jag hade i 1 msk grädde också...
Ajnas: jag är som du Står helt still och äter förbaskade mandlarna varje dag och hallon/blåbär med kesella och en skvätt grädde varje dag...
Idag blir det inga nötter för min del! Nu har jag två veckor kvar till mitt mål och jag SKA neråt!!!!
Jag har gått ner 6 kg med LCHF på 7 veckor. Då har jag inte tränat och även fuskat en del Gått ner totalt 8 kg sedan 11 jan.
Nu är jag -0,1 kg från mitt mål på 70 kg men vill gärna ner till 68 åker på semester om två veckor så jag är glad om jag bara får se 6* något på vågen
Nova starlight: Jag har köpt LCHF bröd men du kanske vill ha strikt LCHF? Annars är de bröden supergoda. Jag är själv en brödoman
Jag skriver inte så ofta längre men jag läser Här är barnen också förkylda bara väntar på min tur...
Jag hade lite uppehåll under sommaren med LCHF men nu är jag tillbaka
Har börjat med lchf efter graviditetsuppehåll. Har en fruktansvärd blodsmak i munnen mellan varven, vad kan det bero på? stickande i läpparna kan jag också ha...
Hej
Finns det någon ny tråd?? Verkar inte vara något liv här