standby skrev 2012-01-04 19:34:18 följande:
Hej. Jag är bara på min tredje dag med LCHF, perfekt att få inspiration och tips här!
Hittills har det gått förvånansvärt bra, ångrar att jag ej börjat tidigare

. Än så länge har sånt som jag läst om kan komma i början, tex illamående och huvudvärk hållt sig borta. Hoppas det ej kommer heller, jag har i vanliga fall rätt ofta ont i huvudet så mer klarar jag mig utan.
Något jag märkt är att helt plötsligt har jag inte ont i mina fotleder, som jag haft i ca 6 månader. Jag kan gå normalt ner för trappan tex. Till och med när jag just vaknat. Omöjligt för bara ngr dagar sedan. Kan det ha ngt med LCHF att göra, efter SÅ kort tid? Jag har iofs slutat amma för 1 månad sen, kanske påverkar det med men hormoninställningar.
En fråga till, är det någon som kör LCHF här i tråden som också har hypothyreos och äter Levaxin? Har detta i så fall påverkas av kosten?
Vad härligt att det känns bra!
Jag har också hypo o tar levaxin. Började med levaxin i september o med lchf i november. Så det är ju inte så länge ännu

Men tror inte att mina värden har påverkats av kosten, inte negativt iaf. Jag har fått igång min förbränning o blivit av med en massa hypo-symptom. Dock så har vissa av dem börjat bli lite värre igen, ska ta nya prover om 1-2 veckor. Får se då!
Har du tagit levaxin länge?