**Den stora feta LCHF-tråden**
Den prenumerar jag oxå på. Har ju inte fått ngn tidning ännu. Verkar den bra?
Ja tycker att den var bra. Du kan köpa den på Affären.
Jag antar att du också får nästa nummer som kommer i juni.
Upp ett kg denna veckan. Arg blir jag för det.
Men jag har ju tränat och ätit bra så något fel har jag inte gjort. Hoppas det är en tillfällighet.
Denna helg har varit lite jobbig. Hamnade inne hos grannen på fredagen och då blev det oplanerat två glas vin. Jag hade ju tänkt vara superstrikt nu när jag gick upp ett kg denna veckan. Sen har jag känt mig väldigt hungrig både igår och idag. Jag drack min ägglatte vi 9:30 sen var jag vrålhungrig vid14:30 och var tvungen att trycka i mig ett par ostrullar med smör och en bounty innan maten. Har inte känt såhär på väldigt länge.
Jag hade ju tänkt köra 16/8 fasta fr.o.m imorgon men nu blir jag tveksam då jag kanske blir superhungrig på morgonen på jobbet. Får väl trycka i mig extra fett nu på kvällen.
Känns som att dagen blev en halvkatastrof men frågan är hur mycket katastrof Försöker verkligen äta lchf men känns som jag misslyckas men vet inte riktigt med vad......
Frukost
2 MYCKET tunna skivor lchf-bröd med rikligt med bregott och ost.
1 ägg
Lunch
Keldas tomatsoppa (tror det är 6g kh/100g) med vispgrädde och lite CF i. Några oststavar.
Mellis
Turkisk yoghurt med frö och nötter (liten skål ca 1dl) blandade i en skvätt naturell yoghurt.
Middag
Lax med sås på CF och kryddor. Broccoli. Lite ärtor och majs.
Framför tvn
1dl grädde och 5 hallon. 5 cashewnötter....
Vad blir fel här??? Någon??? Känns bara fel...som att vågen kommer visa + 4 kg imorgon
Jag känner mig tjock. Fårför mig att jag har gått upp i vikt denna vecka med. Förra veckan blev det ju 1kg upp men trodde att det var en tillfällighet. Men nu känns det inte så. om det är plus imorgon med får jag se över min mat igen och se på vad som ska ändras. Usch vill inte väga mig men ändå vill jag veta för att kunna göra något åt det.