Inlägg från: Linda1976
|
-
-
Jag vänder fisken i ägg och sen i pofiber eller parmesan.Fiaz skrev 2011-05-31 12:37:00 följande:Tänkte göra panerad torsk ikväll, fasligt sugen på fisk! Men behjöver tips på paneringen, hittar inte så bra recept
Hjälp mig
Ibland i pankoflingor. Ok att det är 70 gram carbs/100 gram, men det väger så himla lite så det blir nästan inget av det. En stor påse väger 200 gram, och man använder kanske 1 dl till 3 personer. -
Aldrig gjort zucchiniplättar...
Är det nåt som man bör testa kanske? Anyone?
-
Tips: Mixa kycklingfärs m bacon (1 paket bacon till 2-3 filéer - hojtar sambon som sitter brevid å läserDenebola skrev 2011-05-31 17:19:23 följande:Bra
Då blir det kycklingburgare i kväll, med ost, rödlök, isbergssallad och hamburgerdressing.
)
-
Mer bajs:
Idag har jag ätit chokladmoussetårta och Marabou kokos&bananchoklad. Är helt normal i magen. Men skulle jag äta en rostbrödmacka eller så - akut toabehov....Pasta, ris, bröd.... det är min död. Socker reagerar inte min mage på alls.....
-
...olch för er som undrar varför jag ätit på det här tokiga viset idag, så beror det på att jag fyller år idag
-
Haha, ja jag fattade detjeng skrev 2011-06-01 21:09:22 följande:Jag menar såklart att det varit likadant - men tvärtom! Jaja..
-
Tack, och grattis i efterskott..IsaCMoJs skrev 2011-06-01 21:31:22 följande:Grattis!! Jag fyllde år igår men har tyvärr ätit "skit" i över en vecka nu :(
Heja dig, det är aldrig för sent att börja om. -
Det innehåller laurinsyra som är supernyttigt och finns naturligt i bröstmjölk.Primrose skrev 2011-06-03 22:20:46 följande:Men vilken är fördelen jämfört med annat fett? Är det nyttigare för kroppen?
Kokosfett (eko) dämpar sötsug och "smörjer" insidanEn del upplever att viktminskning underlättas av kokosfett, typ 1-2 msk om dan.
-
Du kan använda det lite hur somPrimrose skrev 2011-06-03 23:01:59 följande:Ok - tack! Kul med träningsmaskin! Vad gör man på den?Intressant. Ska det helst ätas i "rått" tillstånd, eller är det lika nyttigt om man t ex steker med det? Det verkar inte så frestande att bara äta det rakt av.Linda1976 skrev 2011-06-03 22:55:13 följande:Det innehåller laurinsyra som är supernyttigt och finns naturligt i bröstmjölk.
Kokosfett (eko) dämpar sötsug och "smörjer" insidanEn del upplever att viktminskning underlättas av kokosfett, typ 1-2 msk om dan.
Gör du pannkakor kan du steka i kokosfett m smak. Eller gör Bounty, eller ha det i ägglatte/choklad....